van trap gevallen..

Discussie in 'De lounge' gestart door miepkip, 23 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miepkip

miepkip Bekend lid

22 feb 2012
    930
    0
    0
    Even mijn verhaal kwijt en misschien kunnen jullie met mij mee denken..?

Zojuist ben ik ontzettend hard van de trap gevallen.. Gladde schoenen en tapijt is geen goede combinatie;)

Maar nu zit ik hier dus met een arm die ik van de pijn niet kan buigen, dik wordt. Dus wil ik eigenlijk even langs de ha op. Maar het probleem is, ik kan niemand bereiken die ook maar even op mijn zoon kan letten. En hem meenemen is nu geen optie. Ml is werken en dus zal ik op de fiets moeten, wat me niet verstandig lijkt met mijn zoon, aangezien ik niet helemaal bij ben voor mijn gevoel.

Dus bedacht dat ik de ha hierheen kan laten komen.. Nouja dat gaat dus al niet op :$, het is niet ernstig genoeg en ik kan zelf wel naar hun toe komen.. Hoezo niet ernstig genoeg? Ik voel me zwak, heb ontiegelijk veel pijn, kan mijn arm amper bewegen. en als ik hem wel kan bewegen doe ik het liever niet, want ik verga van de pijn.

Kijk ik snap best dat ze niet voor ieder klein dingetje mogen komen.. Maar als het gebroken is, wil ik er ook niet al te lang mee rondlopen zonder gips. Iets met dat als je langer wacht, de schade alleen maar erger wordt.

Zo mijn klaag stand gaat weer uit, en ik ga verder opzoek naar een oplossing:(

2. Hester

Hester Niet meer actief

Een buurvrouw vragen? Sterkte trouwens

3. miepkip

miepkip Bekend lid

22 feb 2012
    930
    0
    0
    Wij zijn net nieuw hier komen te wonen, en helaas nog niet z'n goed contact met de buren. En de enigste buurvrouw waarmee ik dat wel heb is werken.

Maar in ieder geval bedankt voor het meedenken:)

4. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.275
    6.802
    113
    Ja buren vragen...

Zo heeft mijn vader het ook eens moeten doen. ( wij hadden vroeger geen auto)

de 1 oppassen en 1 buurvrouw met hem naar de dokter. Hij had trouwens een bloeding aan een ader...weet niet zeker of het de slagader was of niet.

Mosterd :D zie nu je andere bericht

5. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.725
    628
    113
    Wat vreselijk balen!
    Aan een kant snap ik dat de huisarts thuis niets voor je kan doen, er zal toch een foto gemaakt moeten worden en dan evt gips. Dus toch naar ziekenhuis.
    Lijkt me dat je man hier wel voor uit zijn werk mag komen?

Of een taxi bellen?

6. miepkip

miepkip Bekend lid

22 feb 2012
    930
    0
    0
    o heftig bosi! Verder alles wel goed gekomen?

Buren is helaas geen optie

7. Sunbeam

Sunbeam Niet meer actief

Ik snap dat je je kind niet bij iemand achter wil laten die je niet kent. Ik zou denk ik toch je man bellen. Ook niet ideaal, maar mijn man zou wel naar huis komen rijden als de kans aanwezig is dat ik mijn arm gebroken heb...

8. miepkip

miepkip Bekend lid

22 feb 2012
    930
    0
    0
    Mijn man werkt in ploegen bij een onderbemand bedrijf, waardoor hij niet zomaar weg kan.

Ik ga nog een keer rond bellen, misschien dat ze nu opnemen :)

9. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.725
    628
    113
    miepkip, welke regio woon je?

10. Hester

Hester Niet meer actief

Weet niet welke omgeving je woont? Anders wil ik wel met je mee.

11. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.275
    6.802
    113
    Ja dat is toen goed gekomen...

Succes met zoeken naar een oplossing. Anders moet je toch een taxi bellen en kindje meenemen.

Lastig hoor

12. Uuz

Uuz VIP lid

8 dec 2014
    6.241
    818
    113
    Ja, partner heeft zelfs recht op zorgverlof, als je echt hulpbehoevend bent. Ik zou echt je man even bellen.

13. miepkip

miepkip Bekend lid

22 feb 2012
    930
    0
    0
    ik woon in de buurt van Doetinchem (gelderland), Lief van jullie!

14. Hester

Hester Niet meer actief

Ah dat is te ver weg :( Misschien iemand anders?

15. miepkip

miepkip Bekend lid

22 feb 2012
    930
    0
    0
    Bedankt voor jullie reacties! :) Ik heb zojuist mijn moeder te pakken gekregen. En die komt over een uurtje hierheen om met mij naar de ha te gaan :)!

16. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.275
    6.802
    113
    super...

succes en beterschap

17. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

fijn dat je moeder mee kan.
    Sterkte en beterschap!

18. miepkip

miepkip Bekend lid

22 feb 2012
    930
    0
    0
    Dank je wel :)

19. skiwi

skiwi Fanatiek lid

15 jun 2012
    4.270
    402
    83
    Vrouw
    Beterschap!

20. Brinta

Brinta Fanatiek lid

9 apr 2013
    2.145
    191
    63
    Zuid holland
    Beterschap!
    Op zulke momenten voel je je zo ellendig hé.
    Ik heb laatst een val gemaakt op mijn werk waardoor ik niet meer op mijn voet kon staan. Ik werk een uur van mijn woonplaats af en ik was alleen op kantoor. Collega had een cursus aan de andere kant van het land dus die kon ook niet snel komen, moeder moest bij mijn zoontje blijven en mijn vader was druk aan het werk. Uiteindelijk is mijn broer helemaal met het ov naar mij toegekomen zodat we met mijn auto door konden rijden naar het ziekenhuis. Voelde mij zo eenzaam opeens!

Heel veel sterkte, hopelijk valt het uiteindelijk mee.

Deel Deze Pagina