Wat betreft Huawei: op nieuwe telefoons zit een ban van Google. Dit betekent dat je dus geen Google apps op je telefoon kunt gebruiken (zoals Gmail en YouTube). Lijkt me wel iets om rekening mee te houden.
Mijn oudste heeft nu haar 2e Huawei, bevalt haar heel goed. Prijs was 225 euro. Niet de allernieuwste inderdaad, want dan haal je het ook niet met 200 euro. Ik heb zelf een Nokia, net onder de 200 euro. Prima!
Hier nu een Samsung a50, wel met abonnement dan is hij 8 euro per maand, voor twee jaar. Hij bevalt echt super goed!
Nokia! Heeft goede budget series Ik kan zelfs prima netflix kijken op mijn telefoon van nog geen 149 euro
Ja, hier baal ik wel van. Heb nu mijn tweede Huawei en het merk bevalt goed. Maar tegen de tijd dat deze aan vervanging toe is, moet ik me maar eens oriënteren op iets anders denk ik.
Ik heb een maand geleden op rebuy.nl een Samsung A5 gekocht voor 150 euro.. zo goed als nieuw! Top telefoon
Dit is niet waar. Op alle telefoons die nu nog worden verkocht en in de winkels liggen is dit niet zo. Staat op de facebook van Huawei.
Niet scherp genoeg geformuleerd van mij: de vanaf 1 september geproduceerde (of uitgeleverde?) telefoons vallen daaronder. Hoe dan ook: goed navragen als je nu nog een Huawei gaat kopen.
Ik ben jaren geleden overgestapt op LG en wil nooit meer iets anders. Heb enkel I-Phone eigenaren om me heen die jaloers zijn op de camera, en samsungers op performance en snelheid.