relatieprobleem

Discussie in 'De lounge' gestart door loesje, 26 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Pfft sluit me helemaal bij de andere meiden aan..wat een verhaal.
    Ik leef echt met je mee, jouw verdriet zal oneindig groot zijn zeg..
    Zoiets zou niemand op z'n bordje mogen krijgen..(helaas gebeurt het maar al te vaak :()
    Maar jee, je kleinste kindje net twee maanden, dit is echt niet normaal.
    Heel, heel veel sterkte met de situatie.

2. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Jeetje ik kan me nauwelijks voorstellen hoe jij je nu moet voelen :(
    Ik vind ook dat hij een bijzonder slecht moment gekozen heeft om dit in werking te zetten. Veel sterkte!

3. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Hoi loesje,

wat een rot situatie. redt je het een beetje met je 2 kleintjes?.. Ik hoop dat je de kracht kan vinden om door te gaan. Probeer je eigen leven te lijden nu, ook al zal het heel moeilijk zijn. ik wil je alle sterkte toe wensen en hoop dat je vrienden/familie om je heen hebt die je kunnen steunen.succes meid.

4. loesje

loesje Bekend lid

1 mrt 2006
    627
    0
    0
    peuterspeelzaalleidster
    overijssel
    Hoi Meiden,

Even een up-date...
    Hij zit zolang bij zijn ouders nu en we hebben de zorg voor onze kinderen verdeelt
    Hij gaat hulp zoeken, maar voor nu wil hij niet meer verder.
    We hebben afgesproken dat we allebei onze eigen weg gaan en dat als we echt bij elkaar horen het lot ons wel weer bij elkaar brengt.
    Bedankt voor al jullie medeleven..Ik ga me op mijn kinderen en mijzelf richten en probeer hem zo weinig mogelijk te zien.

groet Marloes.

5. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    lvg begeleidster kinderen/jongeren
    wat verschrikkelijk voor je...je wereld zal wel even helemaal stilstaan vermoed ik.En dat met twee zulke jonge kindjes..Onze relatie is altijd top geweest ..tot twee maanden na de geboorte van mn dochter. Het was ook zó zwaar allemaal. Maar twee amanden later was alles weer goed..en als ik dan zoiets lee3s vraag ik me ook af of het geen opwelling is..een momentopname. Ik hoop echt voor je dat het nog goedkomt, wat zul je verdrietig zijn en een pijn voelen. En dat terwijl je nu zo hoort te genieten van je jonge gezinnetje :(

sterkte

6. sillie78

sillie78 Actief lid

13 nov 2008
    392
    0
    0
    maatschappelijk werker
    Loesje, ik vind het echt heel erg voor je. Wat een verdriet moet je nu voelen zeg. Ik denk dat je even de tijd moet nemen hiervoor. Laat die tranen maar komen meid.

Ook ik vind dat het allemaal wel erg snel gaat. Dat je ex het excuus gebruikt dat hij veel heeft meegemaakt, vind ik eerlijk gezegt ONTZETTEND slap. Dat heeft er helemaal niks mee te maken. Hoe hard het ook klinkt, deze jongen is verliefd op een ander geworden en heeft jullie relatie verbroken, omdat hij er geen zin meer in heeft. Als zijn verleden inderdaad de reden was en hij nog steeds van jou hield, dan had hij jou gemist en de relatie niet stop gezet.

Wat ik je wil adviseren is neem de tijd om je verdriet te verwerken. Huil emmers vol en praat veel met je vrienden en familie. Probeer je kinderen in ieder geval niet mee te sleuren in de problemen met je vriend (en andersom). Hoe moeilijk dat ook is. Maar ik heb de indruk dat je dat ook niet zult doen.
    En het allerbelangrijkste: Ga niet aan jezelf twijfelen. Dat hij een ander leuk vindt heeft helemaal niets met jou te maken. Jij bent nergens schuld aan. Probeer te bedenken wat jou speciaal, mooi en leuk maakt. Probeer je niet af te vragen wat je anders had kunnen doen, want hier heb jij totaal geen invloed op gehad.

Ik wil je heel veel sterkte toewensen en ik hoop dat je jezelf hierin belangrijk genoeg vindt en je gevoelens serieus neemt.

Deel Deze Pagina