wie heeft m al in de bus gehad ik heb m vandaag gekregen en er zat een extra uitgave bij van hoera 1 jaar nou dat duurt nog ruim 2 maand voordat mijn ventje jarig is mijn ervaring is bij mijn dochtertje dat ik m in de maand kreeg dat ze jarig is en dan niet meer het boekje kreeg nu ben ik bang dat ik 2 maand wij jonge ouders misloop wat ik wel tegoed heb
Hmmm... mijn dochter is volgende maand jarig en ik heb die uitgave vorige maand ook al gehad... Ben benieuwd idd of ik hem dus nog gewoon krijg deze maand.
Ik had de WIJ + Hoera 1 jaar ook 2 maanden geleden gekregen, vorige maand heb ik gewoon de normale WIJ gekregen. Dus ik denk wel dat je hem gewoon nog zal krijgen tot ze 1 jaar wordt en dat dit meer is om je alvast aan te helpen herinneren zodat je een nieuw abbo afsluit oid
aaah ok nou vind het een leuk blad hoor zoalng het maar gratis is ze bellen me ook al weer erg vaak op voor een abbo nou nee dank je dan vragen ze gelijk of ik groter groeien wil op abbo
Ons meisje word deze maand 1..en had de HOERA uitgave ook al 2 maanden geleden ofzo in de bus gehad...maar nou viel vanmorgen weer een gewone uitgave op de mat...denk dat het wel goed komt dames hahah
goh, mijn meisje wordt deze maand 1 maar ik kreeg vanmorgen een gewone wij in de bus. Er zat wel een brief bij of ik een abbo wilde maar dat hoeft nou ook weer niet (haal ze gewoon bij de Prenatal, gratis) De afgelopen 2 heb ik trouwens gemist dus de special over 1 jaar zal ik ook wel gemist hebben.
Mijn dochter is in december al 1 jaar geworden en ik krijg nog steeds wij jonge ouders. nou ja het maakt mij niet uit, nou hoef ik hem niet op te halen bij prenatal
ik heb hem ook al in de bus gehad eergister je kan hem bij de prenatal elke maand ophalen ja wanneer die word uitgegeven ze liggen altijd op de toonbank