ik kan er eigenlijk met niemand over praten,maar ik moet het toch kwijt... ik maakt me al een hele poos erg zorgen over mijn mannetje, want ik had al twee/drie weken niks meer van hem gehoord, en ik ging er bijna aan onderdoor... nou heb ik EINDELIJK iemand te pakken kunnen krijgen die iets wist van hem. hij zegt dat mijn lief is opgepakt voor een oude straf uit zijn (niet6 al te plezante) verleden... we weten nog niet waar hij precies zit, dus ga ik vanavond met die vriend naar mijn "schoon" ouders om dat te vragen... die vriend dacht dat hij iets van drie maanden moest zitten ofzo,maar ik weet het allemaal nog niet precies... en ik maak me erg zorgen dat het door mij komt want ik heb een possje terug aangifte gedaan, en toen was mijn lief mee om mij te steunen maar hij moest zijn naam en adres opgeven (voor getuige enzo) en toen hadden ze natuurlijk zijn strafblad gevonden, en misschien is ie dus door mijn schuld weer opgepakt ik ben zo zenuwachtig! en ik weet niet eens wanneer ik hem zou kunenn bezoeken ofzo...het liefst zou ik nu er naar toe vliegen en hem een dikke zoen geven, maar dat kan helaas niet misschien een beetje lang verhaal, en het past niet erg bij dit forum,maar ik moest het even kwijt, en omdat ik hier al wel wat vaker kom....ik vind het niet zo prettig om op een vreemd forum ineens te gaan posten, en daarbiuj ken ik ook niet echt een forum waar dit past....ik heb al zitten zoeken maar ter vergeefs....
uhhhh maar heeft hij dan niet gebeld.... kennis van ons zit ook momenteel en die belt toch nog wel regelmatig.....
nee ik denk dat hij mijn telefoonnummer niet uit zijn hoofd weet.... of...misschien wil ie niet dat ik weet dat ie zit...maar ja dan zou ie toch ook wel aan gedacht hebben dat ik me nog meer zorgen maak als ik helemaal niet weet waar hij is,dus dan zal het eerste het meest waarschijnlijke zijn...
wat rot voor je! maar eigenlijk kan hij het toch niet maken om je zolang in onzekerheid te laten zitten?
Is er dan nergens waar je die informatie kan opvragen? Eventueel als vermist opgeven... dat ze dan die info geven? weet t ook niet hoor... maar denk met je mee.....
ja ik kan dus naar zijn moeder gaan om te vragen welke gevangenis hij zit,maar ik weet zelf haar adres niet, maar een vriend van mij dus wel,en we zouden vanavond daar naar toe gaan,hij zou me bellen als hij een lift kon regelen,maar ik heb nog niks van hem terug gehoord...
meid ik vindt het heel rot voor JOU echt waar, maar ik vindt het eerlijk gezegd geen stijl dat je man/vriend niets laat horen! als hij echt wil kan hij je heus wel bereiken, en als hij verantwoordelijkheids gevoel heeft zou hij je echt niet in onzekerheid laten zitten sorry ik wil je niet rotter laten voelen want ik vindt het echt zielig voor jou, maar van hem vindt ik het erg kwalijk
pffff..... wat een situatie zeg.... maar uhhh misschien rare vraag hoor.... ken jij je vriend nog niet zolang... omdat hij jouw telefoonnummer niet weet... en jij het adres van zijn moeder niet....? of vraag ik nu iets heel geks?
nee we zijn al wel lang bij elkaar,maar tegenwoordig met die telefoontjes daar staan de nummers gewoon in he, hoef je ze niet meer te onthouden enne tja waarom iik zijn moeders adres niet goed ken is een lang verhaal,maar om het kort te houden is dat om mij te beschermen
ohh okee.... Ik hoop dat je kennis snel belt voor je.......! En dat het toch wat meevalt..... Misschien kun je anders bij de politie-informeren.... al denk ik dat dit misschien niet heel veel opleverd... ligt eraan welke agent je hebt.... xxmona
volgens mij mogen ze geen informatie geven...en daarbij iki zou niet weten waar ie ergens zit, kan wel in groningen zijn bij wijze van spreken... maar wel lief dat je mee denkt
politiebureau heeft geen nut om te bellen.. hoop dat die vriend al wat heeft kunnen regelen.. als hij vast zit,dan kunnen ze jou mobiele nummer opvragen,omdat jij toen aangifte moest doen(neem aan dat je je nummer door moest geven) hoop voor je dat je snel wat hoort,veel sterkte!
Dit is echt rot voor je. Verschrikkelijk om niet te weten waar je geliefde uithangt. Ik hoop dat je al wat wjzer bent geworden. En wb het wel/niet kennen van je partners telefoonnummer. Ik en mn vriend zijn al 13 jaar bij elkaar, zijn mobiele nummer heeft ie ook al tig jaar, en ik weet het ook niet uit mijn hoofd, alleen dat het eindigt op 2619.
Waarom belt ie je niet, hij mag gewoon bellen. En waarom belt de politie jou niet? Plus dat het niet jou schuld, maar die van hem zelf...
Je mag zoizo ALTIJD 1 telefoontje plegen,al heb je een moord gepleegt,je MAG dat altijd.. maar als hij haar nummer niet heeft,kan de politie dat altijd achterhalen.. Mischien zit hij wel ergens ondergedoken ofzo,je weet het nooit.. Dus ookal zit hij beperkt,je krijg altijd een kans om 1x te bellen
Dat geldt pas in het cellencomplex, niet op het politiebureau. Op het politiebureau mag hij gewoon bellen.