als eerste pakje een supporters pakje aan laten doen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sila24, 11 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sila24

Sila24 Niet meer actief

Ik heb al 2 pakjes in maat 50 en 56 klaargelegd in de ziekenhuistas, hele schattige 1 van hema en 1 van prenatal. Maar mijn broertje die heeft nou een hele set kleertjes van een bekende voetbalclub gekocht en nu wilt hij dat ik die ook in de tas doe en als eerst aan laat doen in het ziekenhuis:(:(:(
    Is dat niet overdreven? ja ik bedoel als we thuis zijn oke maar om in het ziekenhuis van die hele felgekleurde supporterspakje aan laten doen.?? Mijn man zegt dat ik het nu wel mee moet nemen omdat mijn broertje zich er erg op heeft verheugd. En dat het sneu is als ik dat niet aan laat trekken. Wat zal ik doen? is het welnormaal? of kijken ze heel erg op in het ziekenhuiis zo van nou die zijn fanatiek ofzo??

2. heppiedepeppie

heppiedepeppie Fanatiek lid

6 apr 2011
    3.296
    1
    0
    leerkracht
    Eindhoven
    het is wel lief bedoeld maar het is toch jou kindje??? Het is misschien inderdaad leuk voor thuis, om dan met je broer op de foto te gaan in dat pakje, maar eerlijk gezegd zou ik het ook niet aan doen hoor!

Je zegt zelf dat je twee schattige pakjes hebt die je al uitgekozen had, daar zou ik bij blijven.
    Je broer heeft zich er misschien wel op verheugd maar moet ook begrijpen dat het jullie kindje is en jullie keuze.

En hoe erg zou hij het nou vinden als dit niet het eerste pakje wordt dat jullie kleintje aanheeft, maar het tweede of derde? Zo'n trauma kan dat niet zijn volgens mij!

3. RianneF

RianneF Bekend lid

31 okt 2008
    712
    0
    0
    Ook leuk voor later, zijn eerste pakje is van Club A, maar hij blijkt later fan te zijn van Club B :) Ik zou iets neutraals kiezen, en het pakje thuis aantrekken.

4. Suusje1

Suusje1 Lid

21 apr 2011
    47
    0
    0
    Ik zou het inderdaad bij jouw 2 pakjes houden. Het is inderdaad heel lief bedoeld maar ik denk dat hij dat wel snapt als je uitlegt?
    En je moet doen wat jullie zelf het fijnst vinden vind ik.
    Succes ermee!

5. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    k zou gaan voor de pakjes die je zelf hebt uitgekozen, het is toch jullie kindje!

6. jessi

jessi Fanatiek lid

15 mrt 2011
    2.304
    13
    38
    Vrouw
    thuis mama
    Tiel
    Ik zou ook voor mijn eigen pakjes gaan tis heel lief van je broertje maar het is wel jullie kindje.

7. angel229

angel229 Niet meer actief

Ja lief van je broertje. Maar ik zou dus gewoon lekker aandoen wat ik heb uitgekozen. Nu heb ik dus ook totaal niks met voetbal (mijn man godzijdank ook niet), dus zou het mijn kind ook niet aan doen. Thuis kan hij nog vaak genoeg supporterspakjes aan.

Ik heb het eerste setje kleding met zorg in de winkel uitgekozen en dat is een setje wat ik geweldig vind. Als iemand zich gepasseerd voelt, tsja jammer dan.....

8. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    ik zou alleen je eigen uitgekozen pakjes meenemen...en het supporters pakje thuis een keer aan doen.
    maar goed, ik heb sowieso een schurft hekel aan supporters pakjes :D

9. Dora en Boots

Dora en Boots Niet meer actief

Als het jou echt niks uitmaakt en je je broertje een plezier wil doen, gewoon doen. In het ziekenhuis zijn ze vast wel eens iets vreemders tegengekomen.:D

Maar als je liever een ander pakje als eerste pakje wil, zou ik dat op een vriendelijke manier aan je broertje vertellen. Trek hem dan idd thuis weer aan voor een leuke foto met broertje.:)

10. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Ik zou zeggen dat ik het de 2e dag wel aandoe, omdat het zonde zou zijn als het direct vies zou worden van de smeer. En dan na het 1e badje aantrekken..

Maar ik heb het zelf niet zo op die supporterspakjes, als het jou echt niks uitmaakt kun je het wel doen. Anders zou ik het gewoon niet doen. Het is toch jou kindje ;)

11. Sila24

Sila24 Niet meer actief

hey dames bedankt voor alle reacties, ik doe het pakje gewoon de 2 dag aan , voor de eerste dag vind ik het een beetje overdreven om gelijk baby in supporterspakje te doen .

12. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    de 2e dag is dat net zo overdreven :p:p:p:p:p

13. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Mee eens!

Je kindje kan het thuis ook nog aan hoor. Is na 3 dagen echt niet een meter gegroeid ;)

14. Sila24

Sila24 Niet meer actief

hahah ja maar ik vind het anders sneu voor mijn broertje hij wilt het zo graag :)dan kan jij mooi met zijn neefje ff op de foto ;)

15. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.295
    113
    Nederland
    Ik zou inderdaad gewoon je eigen gekozen pakjes mee nemen!

Ik heb jaren geleden ( toen waren we nog niet zwanger ) eens een pakje gekocht, en dit pakje neem ik mee naar het ziekenhuis en een pakje in maat 56

16. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    Hoi meis,

Uiteraard gewoon aantrekken wat jij zelf het leukste vindt.
    Supporterspakjes vind ik trouwens juist ook wel geinig maar dat is puur omdat ik met een fanatiekeling getrouwd ben ;) Die vindt het wel leuk om z'n zoon in zijn clubje te zien haha.

17. Tord

Tord VIP lid

26 okt 2009
    7.304
    299
    83
    Hihi ik ook :D

18. Jetje76

Jetje76 Bekend lid

15 feb 2009
    617
    0
    0
    Wat is ie? 8 jaar? :p

Lief dat je je broertje een plezier wil doen maar (behalve als jullie net zo fanatiek zijn als hij zelf) zou ik het lekker later een keer aan doen en een mooie foto er van maken, inlijsten en aan je broertje geven.

19. Michelle04

Michelle04 Fanatiek lid

6 aug 2008
    1.805
    0
    0
    De eerste keer dat mijn kind in een pakje van een voetbalclub gaat lopen is als hij een miljoenencontract bij die club heeft getekend. Vreselijk vind ik het haha maar dat vroeg je niet sorry.. Het is jullie kindje en jullie bepalen wat hij gaat dragen. Ik vind het echt een ordinair gezicht als zo'n klein vers mensje in een voetbalpak gepropt wordt :(

20. Assje

Assje Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.440
    1
    0
    Hier hetzelfde probleem! Mijn zus heeft wat kleding gegeven waarvan ze heel graag wil dat ik het direct na de geboorte aandoe. Ondanks dat het normale pakjes zijn, had ik zelf toch iets anders in gedachten voor de eerste keer aankleden. Toch heb ik een van die pakjes wel in mijn tas gedaan. Afgelopen week werd ik onverwacht een paar dagen opgenomen en toen had ik die tas mee. Ze kwam in het ziekenhuis op bezoek met nog wat familie. Toen ze door had dat ik haar pakje in mijn tas had ging ze het laten zien aan de anderen, ze straalde helemaal! Daardoor heb ik besloten dat ik het pakje wel snel na de geboorte wil gebruiken, ook al is het niet mijn smaak. Voor mij maakt het niet uit en het maakt haar echt trots.

Ik kan me voorstellen dat het met een supporterspakje anders ligt. Je zegt dat je het pakje op de tweede dag aan gaat doen, dat vind ik erg lief van je. Als je broer belangrijk voor je is dan zou ik ook voor die oplossing kiezen. Het is maar een stukje stof en hij zal er erg blij mee zijn :) En later kun je vast om die foto's lachen.

Deel Deze Pagina