Ik heb mijn partner ook op het werk ontmoet. En hij is ook nog eens mijn leidinggevende! Onze werkgever (die toen nieuw aangesteld werdt) heeft ons uit elkaar gehaald en we werken nu op verschillende lokaties. Vind ik niet erg omdat ik niet zo goed kan samen werken met vriendlief Maar hij blijft mijn leidinggevende en heb meerdere malen per dag (zakelijk) contact met hem Ik zou zeggen geniet ervan! Liefde kun je niet tegenhouden.
Ik heb ook een relatie gehad met een collega. Het was leuk zolang de relatie goed liep, maar het werd al snel minder leuk/onaangenaam toen onze relatie stuk liep. Dat wil niet zeggen dat het bij jou net zo zal gaan, maar ik heb mijn lesje wel geleerd Ik vind het wat anders als je allebei op bijv. een andere afdeling/locatie o.i.d werkt. /edit: ohja, en volgens mij is mijn werkgever wel redelijk relaxed m.b.t relaties op de werkvloer. Op mijn vorige school (werk in het vo) waren er zelfs twee collega's getrouwd. Misschien verschilt het wel per persoon of je er het type voor bent. Ik blijkbaar niet
We zeggen nu ook zowiezo nog niets, echt pas als het 'officieel' wat mag worden. Wat klinkt dat stom haha. Maar het is zo apart, we bellen zoals gister uren achter elkaar en als ik dan aan het eind bedenk waar we het over hebben gehad, ging het gewoon nergens over. We lullen een eind weg en dat is zo heerlijk. Het voelt allemaal zo goed en zo vertrouwt. Als ik ergens om vraag, krijg ik eerlijk antwoord. Er wordt niet moeilijk over gedaan of wat dan ook en dat was bij mijn exen vaak wel het geval. We kennen elkaar nu 3 maanden waarvan we nu 3 weken 'intensief' contact hebben, maar het voelt al als jarenlang. Dit klopt gewoon, qua gevoel ook. Maargoed, ik heb geen haast, hij ook niet. We zien wel hoe het loopt. Daarbij moet ik in september toch weg naar een andere werkplek vanwege mijn BBL traject. Tot zo lang kan ik eventueel mijn mond wel houden, maar hij staat helemaal te stuiteren op het werk waardoor er al een paar collega's gevraagd hebben waarom hij toch zo vrolijk is en goed in zijn vel zit. Er zijn er een aantal die weten dat wij laatst wat zijn gaan drinken samen, dus sommige zijn al wel aan het vissen. Als die verhalen maar niet bij de leidinggevende komen, daarom wil ik het eigenlijk voor zijn.
Mijn ex heb ik ook op het werk leren kennen. Eigenlijk zelfde situatie als bij jou, relatie liep stuk en met hem kon ik goed praten en we werden verliefd op elkaar. Onze werkgever heeft er helemaal geen probleem van gemaakt en we werkten bij een geld- en waardetransport bedrijf. We hebben zelfs wel af en toe samen op de wagen gezeten. Mijn huidige man en ik zijn ook collega's. We hebben elkaar via het werk leren kennen (vrachtwagen) omdat we op hetzelfde adres moesten laden. Pas later ben ik bij dezelfde werkgever gaan werken. Zij maakten er helemaal geen probleem van en werd meteen aangenomen.
Zijn toch wel hoopvolle berichten. Moet eerlijk zeggen dat onze leidinggevende niet heel erg meelevend is. Ik moest 2 weken na mijn operatie weer aan het werk. Als je buikgriep hebt mag je maar 1 dag ziek zijn, omdat hij ook maar 1 dag ziek is geweest. Vandaar dat ik er een beetje een hard hoofd in heb.
Zolang het werk er niet onder lijdt heeft je baas er niks mee te maken lijkt me. Ik zou het niet vertellen, pas als de relatie echt serieus word kan je er over nadenken om op een ander team te gaan werken om te voorkomen dat er praatjes komen. De meeste relaties ontstaan op de werkvloer heb ik wel eens gelezen.
Persoonlijk vind ik het niets, een relatie met iemand op het werk (of op school). Ten eerste denk ik dat het binnen een relatie gezond is om niet continu bij elkaar te zijn. Ook fijn om af en toe thuis eens te kunnen zeuren over het werk Maar ten tweede moet je ook wel nadenken over 'wat als het niet blijkt te werken'. In het slechtste geval, creëer je een hele vervelende sfeer op het werk, waarbij de een de ander zwart maakt bij de collega's of de baas (of allebei), maar ook als jullie 'normaal' uit elkaar gaan, kunnen er aparte situaties ontstaan. Dat is mijn ervaring in ieder geval. Maar als twee collega's bij mij op het werk iets zouden hebben, dan zou ik dat niet erg vinden. Maar dus wel in mijn achterhoofd: Als dat maar goed blijft gaan...
Gelukkig zien wij elkaar nauwelijks op het werk. Eigenlijk werken we maar 1 of 2 dagen in de maand samen. Nu zijn we beide ook zo dat we wel zeggen als we iets niet goed doen, dat doen we nu ook. Van joh, zou je dat niet eens anders aanpakken oid. En ja, er kunnen rare situaties ontstaan, ben ik me van bewust. Daarom vind ik het ergens ook wel fijn dat we elkaar niet zo veel zien op het werk, maar wel in onze vrije tijd.
Ik heb mijn man ook bij mijn vorige werkgever leren kennen, eerst was hij zelfs mijn supervisor alleen toen hadden we nog niets. Later ging ik naar een andere afdeling en vlak daarna kregen we wel wat... Overigens waren er verschillende mensen op het werk die het al hadden zien aankomen, behalve wij hahaha... Geniet ervan!
soms moet je weg omdat het niet mag. als het fout gaat heb je ook en probleem. maar verder, als jullie voor elkaar kiezen dan neem je denk ik de problemen erbij. hoe de reacties zullen zijn op de werkvloer zelf is toch afwachten.
Ik ging stage lopen in de gevangenis voor mijn spw opleiding. Hij werkte in het zelfde team maar op een andere unit in de gevangenis. Pauzes, vergaderingen hadden we samen. In mei kregen we wat met elkaar. Pas toen mijn stage klaar was (eind september) hebben we het aan het team bekend gemaakt. Ik bleef daar namelijk werken. Een aantal collega's hadden het allang door! Nu zijn we 12 juni 2 jaar getrouwd en hebben we een prachtige zoon van 6 mnd.
ik werk in een team van 8 mensen waarvan er twee een relatie hebben. ze zijn heel discreet, wij weten het wel maar onze clienten merken er helemaal niets van. niemand heeft er eigenlijk een probleem van gemaakt, maar soms heeft een bedrijf in het beleid staan dat het niet mag.
ik heb mijn vriend ook op het werk leren kennen. wij werken op een tankstation, of eigenlijk op 3 verschillenden dat wisselde steeds.. de eerste tijd zag ik hem alleen met afgeven van mijn sleutels .. maar na een tijd toen 1 station dicht ging voor verbouwing stond hij dus wel vaak op het station waar ik het meeste stond... toen is er wat opgebloeid... meeste van de tijd stond hij op een ander de nacht te draaien en was ik op de mijne om middernacht klaar dus dan spraken we elkaar aan de telefoon (er werd onderling ontzettend veel gebeld met collegas in de avond en nachtdiensten omdat je vaak hele tijd niks te doen had dus dat viel niet op) op den duur werd zijn contract niet verlengd en de mijne was wel net verlengd maar ik ben toen zelf opgestapt.. maar we zijn nu nog steeds samen en hebben een prachtige dochter van bijna 1,5 ! bij ons wisten ze het overigens pas toen hij al weg was, want ik was wel enigzins bang voor wat ze zouden zeggen, dus hebben het gewoon stil gehouden alleen een goede vriendin en collega wist wat er speelde... maar wij stonden verder nooit samen te werken, alleen elkaar afwisselen of op 2 verschillende stations... achteraf denk ik dat het geen probleem was want een paar andere collegas zijn vlak na dat ik weg was ook getrouwd dus haha
Nou, even een update. Op het werk zijn we al getrouwd en beval ik over 2 weken (jammer dat ik niet zo'n mooie hoogzwangere buik heb dan ) Er wordt dus flink geroddeld. We zouden donderdag naar onze manager gaan, maar daar is niks van gekomen en we wisten ook niet op basis van wat, want we hadden 'niks'. Sinds zaterdag zijn we officeel een stelletje. Vandaag hebben we het de zorgmanager verteld. Hij wist gelukkig niets van alle roddels, die waren nog niet bij hem gearriveerd. Maar hij keurt het goed! Hij vind relaties het mooiste wat er is en vind het ook prima, zolang we ons maar professioneel gedragen, wat natuurlijk logisch is. Pfoe, dat was een pak van m'n hart!
Hier was het zo dat wij al getrouwd waren dat hij bij mijn baas kwam te werken. Maar ik werk sochtend op kantoor en hij savonds op de centrale, dat is ene hele andere afdeling. Dus al zouden we tegelijk werken, dan zouden we elkaar nog niet tegen hoeven te komen. Dus geen punt. En ook op dit bedrijf zijn wij ook niet de enige relatie waarvan beiden daar werken.
Dankjulliewel. Hier is het meer zo dat ik dagdienst heb en hij een late. We werken maar 2 a 3 dagen per maand samen, dus dat is ook wel een voordeel