Aanbiedingen formido, gamma enzo

Discussie in 'De lounge' gestart door stampertje, 21 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Nou hebben ze bij de formido gama multimate enzo regelmatig aanbiedingen 25% korting net als ieder jaar in de vakantie maar weet toevallig iemand tot wanneer dat die aanbiedingen komen en gaan? In september gaan wij verhuizen dus dan hebben we het pas nodig.

2. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

zit toevallig nu al 2 maanden te loeren op die aanbiedingen. En bijna elke week of 2 weken kwamen ze weer de bonnentjes ;) Veel profijt van gehad hier dus.

3. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Ja aanbiedingen zijn er nou echt volop maar heb ze nou nog niet nodig haha

4. Sensea

Sensea Niet meer actief

wij zijn ook aan het loeren.(gaan over 3 weken verbouwen) hebben al een schuurmachine gratis bij de decopeerzaag gescoord en ook nog eens 25 procent korting die er eigenlijk niet voor was. drukfoutje hihi.

ik wist niet dat die aan biedingen maar een paar maanden waren, heb dus geen idee tot hoelang dat is.

5. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Ja ik zeg een paar maanden maar mijn vriend zegt het hele jaar door maar daar geloof ik dus niets van. Wel een mooie aktie 25% korting en ook nog eens een gratis schuurmachine dat was echt geluk hebben zeg!!!

6. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Aanbiedingen en kortingsbonnen hebben ze het hele jaar door bij de bouwmarkten. Dus als je het nu nog niet nodig hebt, kun je gerust wachten. Hier meerdere verbouwingen gehad en altijd veel kortingsbonnen kunnen inleveren!

7. adi

adi Niet meer actief

Die hebben ze bijna altijd joh, de bouwmarkten wisselen elkaar ook af daarin.

Wij hebben van november t/m februari verbouwt, en hebben ongeveer alles met 20-25% korting gekocht bij de bouwmarkten. We kregen die krantjes van alle familie/ vrienden en gingen dan met de hele stapels bonnen naar de winkel.
    Bij de gamma doen ze nergens moeilijk over Daar krijg je met de klantenpas ook bij elke aankoop extra kortingsbonnen, die je de volgende keer kunt inleveren. Wij hebben achteraf berekend dat we zeker € 500-600 aan korting hebben gekregen tijdens de verbouwing

Deel Deze Pagina