Sinds ik mijn man ken heeft hij al altijd veel last van hoofdpijn. Wij zijn hiervoor al meerder malen bij de ha geweest en zelfs al een keer bij de neuroloog. Ook heeft hij voor de zekerheid een ct scan gehad. Het enige duidelijke wat er telkens uit komt is dat hij geen migraine heeft. Nu snurkt hij ook regelmatig. En na een slaaploze nacht gehad te hebben,ging ik googelen op tips tegen snurken. Toen las ik bij meerdere site's dat snurken hoofdpijn kan veroorzaken. Wij hebben samen afgesproken om een maand lang bij te houden of hij gesnurkt heeft en dan s'ochtends hoofdpijn heeft. Mocht het zo zijn dat hij idd telkens snachts snurkt en dan sochtends hoofdpijn heeft dan gaan wij terug na de ha om verder te kijken. Maar nou mijn vraag hebben jullie of iemand die jullie kennen hier ook last van gehad??? Wat was bij jullie/hun de oorzaak van snurken en hoofdpijn?? Zou iig graag jullie ervaringen hier over lezen. Meschien dat wij er een stukje herkening uit kunnen halen. Alvast iedereen bedankt
Mn vader heeft er erg veel last van gehad... Hij bleek slaapapneu te hebben... Doordat zijn lichaam steeds wakker werd door zuurstof tekort kreeg hij dus ook hoofdpijn, concentratiestoornissen ect ect Voor als je er meer over wilt weten Slaapapneu: oorzaken, diagnose en behandeling Mn vader slaapt nu doormiddel van een CPAP apparaat en zn klachten zijn bijna allemaal verdwenen Ik zou dus nogmaals contact opnemen met een neuroloog om toch wat verder te kijken naar het snurken
Ik zou een verwijzing voor de KNO arts vragen, die kan je daar veel over vertellen en het probleem misschien ook wel verhelpen.
Slaapapneu.. Man heeft er ook last van. Meestal merk ik er zelf weinig van, maar soms wordt ik wakker als hij zo'n adempauze heeft, best eng.
Ik had het zelf. Een scheef neustussenschotje was de oorzaak. Deze is operatief rechtgezet en nu geen last meer van. Doordat deze scheef stond kwam er niet genoeg zuurstof binnen tijdens het slapen, waardoor ik geregeld hoofdpijn had en dus ook ging snurken. De KNO arts bood uitkomst!