Continue gebeld worden door geheim nummer..

Discussie in 'De lounge' gestart door sill, 28 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sill

sill Bekend lid

28 jul 2010
    621
    0
    16
    Mama in spé :)
    At Home
    Hee dames!

Gistermiddag heb ik 7x een oproep gemist van een geheim nummer.
    Dit begon om 14:00 uur en eindige om 21:00 uur. Ik had mijn telefoon niet bij me, zag het achteraf...

Nu sinds vanochtend 09:00, belt een geheim nummer mij weer.
    Heeft ondertussen al 3x gebeld en ik heb 3x opgenomen met "Ja?" - "Hallo?" en " Met Sill" Dan hoor ik wat geluid op de achtergrond, van een werkplek of zo. Misschien een callcenter. Maar elke keer word er na 4 á 5 seconde opgehangen?

Ik word er gek van! Wat is zo belangrijk dat iemand zoveel belt en als ik dan opneem, meteen ophangen. Heel irritant.

Echter kan ik er niks mee, heb prepaid..
    Heeft iemand dit ook wel eens meegemaakt?

Groetjes,
    Sill

2. Maia

Maia Niet meer actief

jups, was een callcenter. Het is een computer die belt en als je dan opneemt schakelt hij je over naar een medewerker. En als je niet opneemt bellen ze na een bepaalde tijd weer.

o ja en ik sta bij belmeniet dus heb ze even lekker uitgefoeterd!

3. sill

sill Bekend lid

28 jul 2010
    621
    0
    16
    At Home

Nou je het zegt, ik heb me daar ook een hele tijd geleden aangemeld! Het is écht heel irritant... Dadelijk belt er een bedrijf en is het wel belangrijk, neem ik niet meer op - omdat ik denk dat he het callcenter is... Schiet niet op! :s

4. Keeley

Keeley Niet meer actief

Heb ik ook gehad. Nog steeds af en toe. Geen idee wat het was. Geheime nummers (vooral als ze zo vaak bellen) neem ik niet eens op. Als het belangrijk is spreken ze de voicemail maar in en dan bel ik wel terug.

5. gimena

gimena Niet meer actief

als heb je aangemeld bij bel me niet register.
    ze bellen je nog op hoor.
    voortaan geef ik gewoon me oude prepaid nummer die staat toch uit :p

6. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.067
    3.861
    113
    Bel-me-niet geldt alleen voor telefonische verkoop, onderzoeksbureaus/enquêteurs kunnen je gewoon nog bellen, waarbij dat ook via de computer gaat.
    Als je dat niet wilt, moet je je bij infofilter registreren, dat geldt voor telefonische verkoop én onderzoeken.

7. sill

sill Bekend lid

28 jul 2010
    621
    0
    16
    At Home
    Ik ben zojuist door Vodafone en Felicitas gebeld..

Sindsdien is het over met het gebeld worden.. Hebben we dat ook weer gehad..

Felicitas was voor de baby-box, maar vodafone voor een stomme aanbieding..

8. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Ik heb het een tijdje terug gehad, werd iedere dag een keer of 7 gebeld en toen ik eens had opnomen hoorde ik niks. Inmiddels hoor ik niets meer gelukkig.

9. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    heel irritant idd!
    weet zelf ook niet zo goed wat ik eraan kan doen.
    neem eigenlijk nooit meer op met onbekend nummer, maar ja , zul je net zien dat het iemand anders is!
    maar diegene spreekt dan maar even de voicemail in

10. EmvSenR

EmvSenR Niet meer actief

Kan inderdaad een callcenter zijn en vooral omdat, je prepaid hebt dat staat in het systeem en dan kom je automatisch op de bellijst. Heel vaak hebben medewerkers geen zin en hangen ze zelf op als jij opneemt en zetten dan bijv. neer geen gehoor en word je onderaan de bellijst gezet. Ook al meld jij je aan bij het bel me niet register word je vaak alsnog gebeld doordat je bijv. een enquette invuld via internet onderaan klik je altijd akkoord met de voorwaarde en daarmee geef jij toestemming dat je weer gebeld mag worden door bedrijven, ondanks dat je bij het bel me niet register staat aangemeld.

11. Djamila

Djamila Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.221
    3
    0
    Ik had dat vorige week nog, na 6x was ik het zo zat dat ik al bij het oppakken ben gaan flippen en toen hingen ze op en ik werd niet meer gebeld.

12. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Om dol van te worden heb ik ook gehad..

13. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Is een callcenter....ik heb hetzelfde gehad en door mijn provider uit laten zoeken waar het nummer vandaan kwam ( dacht dat ik gestalkt werd namelijk )

14. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.058
    1.291
    113
    Nederland
    O, ik wordt dagelijks gebeld door prive nummers!
    Ik deed voorheen wel eens mee met die enquetes voor gratis proef producten enz...

Maar ik neem nooit prive nummers op, of nummers wat niet in mijn telefoon staan! Ze spreken maar in als het belangrijk is, en dan bel ik wel terug mocht het nodig zijn.

Deel Deze Pagina