Vandaag is t zo ver. Ik en mijn mannetje gaan trouwen! Na meer dan 7 jaar samen gaat het nu dan eindelijk gebeuren. Vannacht heb ik geen oog dicht gedaan. Gelukkig wel + - een uurtje geslapen, maar om half 3 was ik alweer klaar wakker Om half 8 komt mijn moeder en om kwart voor 8 wordt ik klaar gemaakt door de bruidskapster en visagist. Ook word ik door haar in mn jurk ge hesen. Hoe zenuwachtig kan je zijn... Word er gek van Mijn aanstaande is bij zijn ouders blijven slapen vannacht. Daarvoor was ik totaal niet zenwuachtig maar sinds dat hij weg is voelt t zo gek! Mn vader is er helaas niet bij vanwege problemen die al jaren spelen tussen ons. Toch vind ik het erg moeilijk, maar het is niet anders. Sowieso ga ik zeker genieten van deze dag. Maar hopelijk val ik niet in slaap tijdens de ceremonie
Geniet van deze mooie en bijzondere dag! Heel veel liefde, geluk en gezondheid voor in de toekomst toegewenst!
Een hele leuke dag toegewenst! En dat in slaap vallen zal wel meevallen met alle adrenaline die door je lijf giert