Relatietips!

Discussie in 'De lounge' gestart door Minny, 23 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    haha bij ons word hetook geen nachtbraken hoor, maar dat hoeft ook niet. Rond een uur of 23 storten we gezamelijk in maar.........
    dan hebben we wel een topavond gehad en voel je je weer een tijdje erg verbonden

2. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Bah het is nog steeds niet zoals ik het graag wil.
    We zijn altijd zo druk met huis en kinderen. Ik voel zoveel ergernis van beide kanten. We zitten nooit echt gezellig samen!

Laatst hebben we even gepraat en kwamen we tot de conclusie dat we er samen even tussenuit moeten. Maar als ik dan wat aan het googlen ben, heeft hij geen zin om mee te zoeken...
    Hij vind ook vaak dat ik me aanstel als ik zeg dat het niet zo gezellig meer is. Want hij zegt dat dat erbij hoort als je kleine kinderen hebt. Dan ben je nou eenmaal druk en de rest komt wel!!!

Zucht!

3. Puppy78

Puppy78 Fanatiek lid

16 apr 2008
    2.099
    0
    0
    Nou ja, het hoort er ook wel een beetje bij. We hebben het er hier regelmatig over, en beseffen beiden dat het er over een jaar waarschijnlijk anders uitziet, dan hebben we hopelijk weer wat meer tijd voor elkaar. Tot die tijd blijft het schipperen. We maken natuurlijk wel af en toe tijd voor elkaar. Wat mij trouwens ook goed doet is dingen voor mezelf te doen, lekker uit eten met een vriendin. We doen dan wel niks samen, maar het geeft me wel weer even een boost en dat heeft weer zijn weerslag op onze relatie. Daarnaast leuke dingen doen met de kinderen erbij, zoals gisteren lekker picknicken met zijn viertjes.

4. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Ja ik weet ook wel dat hij heel veel van me houdt en dat het ook niet persoonlijk is. Het is ook gewoon best zwaar om 2 kleine kids te hebben. Maar soms mis ik het verliefde gevoel en de romantiek zo erg!!

Ik denk dat ik gewoon iets ga boeken voor ons... VERRASSING, HAHAHA....

Deel Deze Pagina