Schoenen bij turquoise jurkje

Discussie in 'De lounge' gestart door Lumiere, 23 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lumiere

Lumiere Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.622
    593
    113
    doktersassistente
    Brabant
    Ik heb dit turquoise jurkje gekocht voor de bruiloft van mijn nicht, midden in de zomer. Welke schoenen zal ik hierbij dragen? Het gaat alleen om het avondfeest. Het is geen chique feest, gewoon in de aula van een basisschool waar haar man werkt.
    Ik heb zelf alleen schoenen die niet geschikt zijn, dus ik moet sowieso op pad. Welke kleur zou kunnen bij deze jurk? Als het even kan zonder hak of met lage sleehak, want ik kan echt niet de hele avond op hakken staan/ lopen en ik wil wel dansen!

Bijgevoegde bestanden:

2. Lumiere

Lumiere Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.622
    593
    113
    doktersassistente
    Brabant
    Ik krijg de afbeelding niet vergroot, maar het gaat om de kleur en lengte, toch?

3. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.189
    113
    Ik denk aan nude pumps of zilverkleurige pumps.
    O edit: geen hak.... in die kleur vind je vast een sleehak. Mocht je dat ook echt niet willen dan een leuke zilverkleurige sandaal?

4. In your eyes

In your eyes Niet meer actief

Ik ben zo'n type wat voor felgeel of roze zou gaan, eventueel gewoon als ballerina (al zou mijn voorkeur een klein hakje zijn).

5. Sifra

Sifra Niet meer actief

Multicolor sandaaltje of ballerina:

6. Eline88

Eline88 Niet meer actief

Ik zou ook voor multicolor of zilver gaan :)

7. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Of witte sandalen/lage sleehak?

8. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Wat jammer dat je het niet red op hakken, zo'n jurkje schreeuwt om mooie pumps. Dan zou ik dan wel alsnog voor een klein hakje gaan zoals in de link van sidmick bv. Ballerina's zou ik persoonlijk niet zo mooi vinden onder zo'n jurk.

9. MamavanDaan

MamavanDaan Bekend lid

27 sep 2009
    811
    141
    43
    Achterhoek
    Zilverkleurige sandalen met sleehak staan er mooi onder denk ik.
    Anders licht grijze pumps?

10. Melkan

Melkan Lid

13 feb 2012
    59
    0
    6
    NULL
    NULL
    Gele pumps!

11. Micera

Micera Fanatiek lid

23 jun 2013
    3.296
    547
    113
    Welke kleur haren heb je? Bij bruin haar vind ik bruine schoenen ook altijd erg mooi bij een turquoise jurkje. En die kan je na de bruiloft ook nog eens aan :)

Toevoeging: Als het geen chique feest is, en alleen voor de avond, zouden mooie vrouwelijke bruine sandaaltjes (ook zonder hak) hier prima bij passen.

12. Lumiere

Lumiere Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.622
    593
    113
    doktersassistente
    Brabant
    Ik heb lichtblond haar en turquoise-groene ogen.

Inderdaad, pumps zouden het mooist zijn. Maar ik weet gewoon van mezelf dat ik die na een uur ofzo uitschop en op blote voeten verder ga. Ik draag wel eens hakken, ook dikkere, naar mijn werk. 12u is het record dat ik die verwisseld heb voor platte schoenen, en ik werk 60% zittend :p

Ballerina's vind ik persoonlijk wat minder mooi. Sleehak zou eerder een optie zijn. De schoenen met hak uit de eerste link van Sidmick zijn te hoog! En die uit de link van Melkan ook. Wel heel mooie trouwens
    Die andere 3 van Sidmick ga ik eens beter bekijken! Zoiets zou inderdaad geschikt kunnen zijn.
    Thanks!

Deel Deze Pagina