Zondag ga ik denk ik weer heeeeeerlijk ontspannen. Maskertje op mijn gezicht, onder de douche, maskertje in mijn haar, lekker scrubben, voetenmassage. Lekker hoor! Als ik dan al niet aan het bevallen ben haha .
lekker met een boek op de bank in je luie kloffie,lekker wat te snaaien erbij een lekkere warme fleecedeken over je heen. of elkaar heeerlijk masseren met kaarsjes aan dan komt de rest vanzelf. een heerlijke film huren. spelletje spelen op de pc. lekker tutten met jezelf dus heeeel lang onder de douche masker daarna lekker helemaal insmeren. ja ik weet t ook niet haha
..de ideale ontspanning is voor mij een dagje sauna en het liefst een overnachting erbij Kan er nu ook wel weer 1 gebruiken(of een week rusthuis).
hoi meid.... weet er alles van..het is soms zo moeilijk stresvolle dingen los te laten... wat mij meestal helpt is praten met hubbie.... gewoon fff m,n stres ventileren en knuffelen met manlief.. verder probeer ik altijd tegen mezelf te zeggen... het is allemaal ook al rot genoeg... of moeilijk genoeg... ik ga mezelf niet pijnigen door ook nog asl een streskip rond te lopen.... het komt hoe het komt... xxx jose
ik ga morgenochtend nadat ik sophie heb weggebracht naar kdv (heb nu vakantie/verlof) lekker naar de kapper, en het is zeeeeer nodig. lekker dooie punten eraf en highlights erin, onder het motto "als je haar maar goed zit" in het kraambed.
Ik ben ook benieuwd naar die mindfullness-oefeningen... Mijn relaxdingen: alles is eigenlijk al gezegd hier, bad, tutten, met iets lekkers op de bank, vrouwenfilm... En wat me ook helpt; de pc een avond uitzetten (loop er vaak tig keer naar toe om ZP en mail te checken erg onrustig dus) En soms zelfs tv uit en een boek lezen, evt rustig muziekje op. Eind wandelen in het zonnetje is nu ook lekker
Heb toch maar effe snel gedoucht ipv gebadderd. Maar morgen is het lekker weekend, meer tijd. Nu effe m'n sigaretje oproken (sorry) en dan met een bak Ben & Jerry's Cookie Dough op de bank met vriendlief.
Aaaah ik wil ook ijs. Nou ja, alleen nu niet, net tandjes gepoetst . Heb wel weer zin om een bak ben&jerry's leeg te (vr)eten haha. Trouwens, over dat bevallen, zou wel grappig zijn op Valentijnsdag. Alleen gaat onze voorkeur uit naar de 17e (zijn wij ook allebei jarig), maar ja, valt niet te plannen .
hier ook veel last van stress,, doe elke week wat voor mij zelf zoals ene pyjama dagje of kapper dagje,, winkelen of gewoon weg niets doen. xx