OK laten we dan ook clubjes openen over christen zijn en over moslima zijn. Of over de bekeringspraktijken van christenen? Natuurlijk is dat hele Illuminati-gedoe puur politiek en religie. Trouwens ik pas niet in het clubje, ik ben vast niet respectvol genoeg. Lees eens wat meer over de infiltratie-praktijken van Scientology...en je zult de overeenkomsten zien...
Weet je dirksmama,ik denk dat het jou nog eens niet om het onderwerp van het clubje gaat. Maar puur omdat jij denkt zo je mening niet meer te kunnen geven. En zoals ik dat al in zoveel van jou reactie's terug te lezen valt,ben jij nogal goed in je mening te verkondigen op een niet z'n respectvolle manier. Dus nu jij geen mening kan geven en mensen kan uitdagen,probeer je het maar op deze manier.
Geloof ik ook niet in (ik ben heiden), maar zou ik me ook voor aanmelden aangezien ik het wel interessant vindt... Ik vind complottheorieen wel wat anders dan religie of politiek...
Oh dus samen praten over iets mag ook al niet meer volgens jou. Jeetje wat mag er dan nog wel.. Als je goed oplet zie je tijdens de ramadan ook cluibjes over de ramadan.. dat magook dus waarom dan niet over dit onderwerp. Ik vind dat jemening nu wel duidelijk is en ik vind het bijna overkomen alsof je jaloers bent, terwijl je kunt lezen dat iedereen zich aan kan melden..
Allememachies... Illuminati is GEEN geloof vrouw! Er is geen God, er is geen bijbel, mensen zoeken elkaar niet op in een kerk.... het is geen geloof. Het is een combinatie van theorieën en feiten, maar ook word er veel over op los gefantaseerd.. en de mensen in de club zijn puur geïnteresseerd in deze zaken, in wat dit 'verschijnsel' voor effecten kan hebben voor de wereld en al heeft gehad misschien. Kom op, zeg. Als iemand een topic gaat openen over uhhh.... bijvoorbeeld de Twilight Saga en daarin reageren fanatieke fans, geïnteresseerden maar ook mensen die het maar 'vaag' vinden, is er toch ook niets aan de hand? Of behoren ze de fans dan ook ineens tot de 'Twilight sekte'?
Ik begrijp je punt... Het is zeker iets politieks of iets van een sekte... Verbaasd mij ook hoor dat dit wel mag en politiek ( super onschuldig in Nederland) en geloof ( over het algemeen vredelievend, tenminste...dat moet het uitgangspunt zijn) direct wordt afgekapt... Dirksmama zegt wat veel denken... Dus Beheer...hoe zit het
En blijkbaar wat veel niet denken... Dat clubje doet nu toch kwaad? Ze zitten niet in de Lounge waar blijkbaar mensen er last van hadden (omdat ze te nieuwsgierig zijn om deze topic gewoonweg niet te lezen)... Daarbij vindt jij het religie, maar dat is het niet.. En daarbij: Sekte?? Dan moet je toch allemaal gelijkgestemden hebben die erin geloven? En dat is bij dit clubje duidelijk niet zo...
Ik vind dat niet.... Dat zeg ik nergens... waar zie je dat ik het een geloof vind? ( lezen, ) Of het nu wel of geen kwaad doet...het is politiek...tenminste dat zeggen ze hier zelf. Op hoog niveau wordt de wereldpolitiek in handen gehouden van een select groepje mensen... en daar hebben ze het dan dus over...
Het verschil is alleen dat er gesproken wordt over de mensen die toevallig zo'n functie bekleden maar niet over hun functie inhoudelijk. Dat laatste is idd niet toegestaan op ZP. Verder heb ik ook een hoop voorbij zien komen wat totaal niets te maken heeft met geloof, politiek of sektepraktijken. Een paar van de onderwerpen zijn bv: maya's, vaccinaties, egypte, planeet niburu enz enz.. Heel breed dus en voor velen heel interessant.
je noemt het politiek of een sekte... een sekte is iets religieus.... maar ik vind ook dat er gewoon over politiek of geloof gepraat moet kunnen worden hier..... maar dat kun je ook als discussiepunt droppen, en niet de vraag om een club te sluiten met paranoia motieven..... het is dirksmama niet te doen om een discussie op te werpen over politiek of geloof.... het is haar te doen om dit forum te sluiten..... kennelijk heeft mw iets gegrieft en speelt ze het zo..... blehhhhh:x
Nee hoor: sekte is geen religie perse... kan ook gewoon politieke stroming zijn. het is een geloofsgemeenschap... Geloof is niet altijd religie... Ergens in geloven hoeft niet over een "god" te gaan
Dames, we hebben het even bekeken en de club kan wat ons betreft gewoon open blijven. Voor zover wij weten en kunnen zien gaat het niet over politiek of geloof maar over complottheorieën etc. Bij deze doen we dit topic dicht. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl