Mijn vriend en ik hebben zelf helemaal geen religie. Maar hij wil wel met onze kindere naar zondagsschool en dat soort dingen.
en daar sta jij ook achter? Wat is de reden dat hij dit wil doen, hebben jullie wel een geloof meegekregen?
Atheiste... Alhoewel, in een directe god geloof ik niet, maar ik denk dat er meer moet zijn, maar ik geloof niet dat daar een geloof voor is. Ik snap het zelf ook niet helemaal Veel liefs Marieke
Ik heb zelf geen geloof meegekregen, hij wel alleen is er zeg maar een beetje van afgevallen haha. Hij wil dit graag omdat je bij de kerk heel goed de normen en waarden leert. En ons kind mag met de religie doen wat ie wilt. Als hij/zij graag wil geloven is dat prima en als hij/zij er niks mee wilt doen is dat natuurlijk ook prima.
ik geloof in mezelf 8) maarre ik geloof niet, en mijn vriend is katholiek en wil ook dat ons zoontje word gedoopt enzo, van mij hoeft dat niet
ik ben niet gedoopt en mijn vriend is katholiek wij hebben besloten onze meid niet te dopen en dat ze dat later zelf maar moet beslissen
Tja, wat is religie. Als ik zou moeten kiezen, schreef ik christen. Ik geloof in God. Maar ik heb absoluut niets met de kerk. Linda
Ik ben rooms-katholiek opgevoed, maar mijn partner heeft geen geloof. Zelf doe ik er weinig mee eerlijk gezegd.
niets, wij zijn beide atheist. als je er al een stempel op wilt drukken zouden we zeggen 'darwiniaans'
Ik geloof in God en ben ook lid van een PKN-kerk. Bram wordt in september gedoopt en zal ook christelijk opgevoed worden, wel op een ´gezond´-christelijke manier, dus positief en geen hel- en verdoemenis-bangmakerij! Mijn man is iets minder met zijn geloof bezig, maar staat gelukkig 100% achter mijn wensen t.o.v. de opvoeding van Bram.