Zo zielig:x Stellenbosch - Hond Bella, die inbrekers op heterdaad betrapte, heeft dit moeten bekopen met een mes in haar hoofd. De 6-jarige hond heeft het afschuwelijke drama overleefd. De eigenaar van de hond was zaterdag in zijn huis in Zuid-Afrika toen hij door zijn buren werd gebeld met de mededeling dat zijn hond met een mes in haar hoofd door de straat rende. Aanvankelijk geloofde ik het niet, maar toen ik naar buiten ging, zag ik het met eigen ogen, vertelt Vernon Swart aan The Daily Mail. De buren zeiden dat ze net inbrekers hadden weggejaagd. Daarna hebben ze waarschijnlijk bij mij willen inbreken, maar kwamen in de tuin Bella tegen. De 6-jarige Bella moest een spoedoperatie ondergaan om het mes van ruim twintig centimeter uit haar schedel te laten verwijderen. Inmiddels is Bella weer thuis. Ze wordt vertroeteld door haar baasjes en maakt het goed. Hond overleeft aanval met mes - Buitenland | Het laatste buitenlandse nieuws leest u op Telegraaf.nl [buitenland]
wat een debielen of niet stomme rot eikels die dit gedaan hebbend ie moeten ze zelf een mes in hun eigen kop duwen
Bhabha wat ontzettend zielig! Gelukkig maar dat Bella het heeft overleefd en nu weer fijn thuis is bij haar baasje .
wat vreselijk zeg, wat een kanjer zeg die hond! hoe die dat heeft volgehouden, je kan je toch niet voorstellen, wel een stelletje mietjes hoor, een hond aanvallen met een mes, wat een lafaard ben je dan!