to young te be a father

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door elsie22, 11 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elsie22

elsie22 Niet meer actief

deze film was gisteravond op rtl4, heeft iemand toevallig een idee waar en of je films terug kan kijken?

2. Boncuk

Boncuk Actief lid

11 mei 2011
    174
    0
    0
    op een wolk
    Je kan het op Youtube proberen meestal kan de film daar in delen terug zien.
    Heeft alleen geen ondertiteling

3. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.843
    3.361
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    hoi Elsie,

ik heb helaas nog nooit gevonden waar je hem terug kan kijken - niet iemand die hem toevallig opgenomen heeft voor je ?

Ik heb hem gezien en hoewel het nét iets te weinig over de moeder ging, vond ik het verder wel een erg mooie film.

4. Ik heb hem gisteren gekeken, wat een prachtfilm. Ik zou niet weten waar je hem terug kan vinden. Ik zou anders kijken op internet of hij ergens te koop is. Echt de moeite waard

xxx

5. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

11 jun 2009
    3.158
    11
    38
    Ik heb hem ook gezien en vond hem heel mooi. Geen flauw idee waar je deze film kunt terug zien.

Wat ik me wel afvroeg over deze adoptieprocedure in de film, of dat in nederland ook zo kan, of heeft de moeder hier het alleenrecht over de baby?

6. elsie22

elsie22 Niet meer actief

heb de film al eens gezien hoor maar wou hem graag nog een keer gezien maar gister naar de bios dus helaas. maar op rtl4 kan je films terug kijken kwam ik net achter, je moet alleen wel 2,99 betalen.. die van vorige week staat er ook bij. die van gister (nog) niet.

7. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Inderdaad, vooral op het eind had ik zoiets van "eh, en de moeder dan, net alsof zij niet onder dwang van haar ouders had gehandeld.."

Misschien heeft iemand 'm toevallig opgenomen en wie hij/zij 'm voor je op dvd zetten?

8. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Hmm ik heb het einde gemist gisteren en hoopte ook dat ik dat laatste kwartiertje nog even terug kon kijken maar dat word 'm dus niet, jammer..

Deel Deze Pagina