Vandaag de echo laten maken die eigelijk as maandag gepland stond.. En mijn vermoeden werd helaas bevestigd.... Ik had al last van bruine afscheiding.Toen kwam daar het verliezen van propjes ed. bij. Het gekke is dat ik 4 weken geleden de miskraam al heb gehad,maar dat nu de restjes daarvan eruit komen.. Ik zeg steeds tegen mezelf; dit kindje was niet goed...daarom heeft mijn lichaam het afgestoten... Of dat wel of niet zo is,maakt niet uit...het helpt me wel de boel te verwerken.. Het is zo gek om te horen te krijgen dat je eigelijk al een maand niet meer zwanger bent,terwijl je je wel zwanger voelt... Pff.... Nou dames ,ik wilde ff mijn verhaal kwijt. Ik zit op mijn mobiel dus ik kan mijn banner nog niet verwijderen. Ik hoop snel weer terug te komen op deze site,maar dan weer onder het kopje "zwanger" Veel geluk allemaal! X
heej meid, Wat vervelend voor je..ik had mezelf ook zo ingesteld. Dat het kindje niet gezond was..en dat mijn lichaam dan goed gehandeld had. Ik kwam er ook pas achter na 4wk en het was al gestopt met groeien vanaf 4wk...bloedverlies begon bij mij pas 2dg na het slechte nieuws en ben 4dg later gecurreteerd.. heel veel sterkte!!
Hi Melanie, Bedankt voor je lieve berichtje. Ik hoop dat bij mij alles er gewoon vanzelf uitgaat. Tot nu toe komen er heel veel propjes ed mee. Ik denk eigelijk zelfs dat ik nu gewoon ingesteld ben en dat daarom alles nu meekomt. Dat zou wel mooi zijn. De vk heeft ook nog mijn eierstokken bekeken en die zagen er heel mooi uit, dus verder gelukkig alles ok. x
Ja bij mij keken ze ook de eierstokken na. ik verloor alleen bloed en geen stolsels...ja 1tje..en toen dacht ik dat het achter de rug was maar die maandag zat het er nog steeds bij de echo..ben toen ook meteen die dag gecurrteerd. ben blij dat ik daar voor gekozen heb. Ik had gewoon zoiets van: mijn lichaam heeft 4wk de tijd gehad en nu wil ik er gewoon 'vanaf' ik werd op dag 25 na mijn curretage ongesteld en die maand erna was ik alweer zwanger. Hopenlijk geldt dit voor jou ook..maar verwerk het goed!
Ja dat idee zou ik ook wel hebben dan idd. Maar aangezien ik heel veel stolsels verlies,ga ik er vanuit dat dit zo goed gaat. Wow,dat heb je snel voor elkaar, zo rap weer zwanger! Heerlijk hoor! Zo snel was deze zwangerschap ook ontstaan. Hopelijk lukt het weer zo snel. Het is alleen wel zo dat mijn vriend internationaal chauffeur is en dus alleen in de weekenden thuis is. Dus is het gokken of we weer zoveel geluk hebben... Ik verwerk het goed hoor.. Er waren al best veel mensen inmiddels die wisten dat ik zwanger was dus ik klets wat af haha.
Ja hier ook. Zoonlief had ons "geheimpje" verklapt op school in de klas. Alle kinderen vertelde het thuis en toen kon ik er al niet meer omheen. Vrienden hadden we het ook verteld. Maar na een paar weken kwamen ouders wel vragen hoe het met mijn buikje ging en ook aan zoonlief of alles goed gaat met de baby in de buik. Dus tsja dan deed het wel weer zeer. Ondertussen was ik alweer zwanger maar dat vertelde ik er dan niet bij en zoonlief hebben we naar de termijn echo pas weer meegenomen en ik was toen ongeveer 11wk. Met 12wk ook pas de vrienden en familie ingelicht. Alleen onze ouders hadden we het meteen verteld. Is inderdaad snel gegaan. Wij zijn in december met de pil gestopt. Begin februari was ik al zwanger,mk in maart. En 6mei teste ik weer positief. Dus 2x zwanger in 4maanden.
Nou mocht ik weer zwanger raken vertel ik het ook pas met een maand of 3 hoor.. Dat is iig de bedoeling....kan jet nooit zo goed voor me houden. Maar ja slecht nieuws brengen is ook niks an... Vooral mijn zoon heeft het er nogal moeite mee. Dat vind ik zo zielig. Mijn dochter vroeg na het nieuws of ze tv mocht kijken hahah. Nou ja die is pas 6 dus die snapt dat allemaal niet zo gelukkig. Ik hoop igg dat ik ook weer rap zwanger raak...