Weet iemand of ze in het Rijnstate zo'n pompje met remifentanil hebben? Hoop namelijk als ik straks moet bevallen niet dat ik weer alleen kan kiezen tussen een ruggenprik (die ik echt niet wil) en dat rottige pethidine
Volgens mijn vk (in Arnhem) wordt pethidine steeds minder toegepast en is remifentanil in de regel de vervanger. Ik ben benieuwd, heb aangegeven in mijn bevallingsplan dat ik liever geen pethidine meer wil, omdat ik daar wel heel lang stoned van ben geweest de vorige keer.
dank je mama en mini. ik wou eigenlijk juist een ruggenprik, sla mij maar k.o. dus wist niks over de rest. maar ik ging te snel dus dat kon al niet meer. dus gekozen voor de middelste qua sterkte. was wel een lekkere high die bij de extra shot over je heen komt B-) Hihi succes al vast skatje, het spul is daar dus een zorg minder vast.
Fijn dat t goed ging en snel is wel fijn, gelukkig was er nog iets beschikbaar. Lekker genieten nu vab je kleintje!
Ah nou mooi om te weten!! Liefst doe ik zonder maar als ik het toch wil dan weet ik dat ze het hebben!