Gisteren belde mijn broertje. Ze zijn een paar weekjes terug getrouwd en wij hadden ze de trouwset van Blond Amsterdam gegeven. Hartstikke leuk om zoiets te bewaren. Tenminste, dat leek ons zo. Hij vroeg dus of hij het terug mocht geven, omdat het niet bij hun servies past en niet hun smaak is Wat zouden jullie daarvan vinden?
Ehh vooral vreemd en ook wat ondankbaar... Dat zou mijn eerste gedachte zijn. Maar aan de andere kant, wanneer het achterin een kast beland omdat ze het niks vinden is het ook niet leuk.. Maar terugbrengen naar de winkel kan niet meer denk ik?
Tja, als ze het niet mooi vinden? Ik heb liever dat mensen dat dan eerlijk zeggen dan dat ze het stiekem bv op marktplaats gooien ofzo. Maar wel een beetje laat...
Niet leuk, wel eerlijk. Ik vind het ook geen handig cadeau. Je moet dat maar net leuk vinden... Het is behoorlijk uitgesproken. Niet echt 'veilig' om te geven.
ik zou het niet kunnen waarderen (en dat is zacht uitgedrukt). Ik vind het eigenlijk best ondankbaar overkomen om een gegeven paard zo in de bek te kijken. Aan de andere kant: ik hou zelf erg van blond, dus hij zou zo mijn eigen kast ingegaan zijn, als ik jou was. Maar leuk zou ik het niet vinden nee.....doe je daar zo je best voor om een leuk origineel cadeau te vinden.
Eerlijk, opzich ook fijn dat hij ervaart dat jullie zon goede band hebben dat hij zich genoeg op zijn gemakkelijk voelt om zoiets te durven zeggen.
Tsja... Onder die noemer krijg je dus de meest foeilelijke spullen. Omdat mensen je iets geven wat ze zélf mooi vinden, in plaats van zich in de ontvanger te verplaatsen... Het staat dan in mijn kast te verstoffen, tot ik het weg kan geven of gooien. Mijn ex-schoonmoeder gaf echt de vreselijkste interieurshit. Met de mededeling waar ik het neer moest zetten.
Niet leuk om te horen maar ik snap ook niet hoe je zoiets aan je broer kado kunt doen... Dus ik snap zijn reactie wel.
Ik vind het wel heel eerlijk van hem! Ik zou het zeker niet leuk vinden om het te horen, maar blijkbaar voelt hij zich bij jouw zo veilig dat hij dit durft uit te spreken? Wil hij het inruilen voor iets anders of 'helemaal' terug geven?
Ik vind het een erg uitgesproken en groot cadeau; dat zou ik altijd in overleg geven. Ik had 't zelf ook liever niet gekregen
Blond is natuurlijk een enorm smaakgevoelog product. Mij had je er ook echt niet blij mee gemaakt, sorry. Vind het wel heel netjes van hem dat hij het aan je vraagt. Anders was het misschien in een doos in de schuur terecht gekomen en dat is ook zonde. Ik vind het dan ook niet ondankbaar ofzo? Ondankbaar zou zijn als hij het gewoon weg had gedaan zonder iets te zeggen, of op Marktplaats te koop had gezet.
Ik zou het een super leuk cadeau vinden maar mijn man zou het echt vreselijk vinden! En hem kennende zou hij dat ook gewoon tegen zijn zus zeggen. Zo vertrouwd zijn ze wel met elkaar. Zij zou er om moeten lachen en hem het bonnetje geven om er iets anders vam te halen. Dus dat kan ook.. ik zou mij ook even gekwets voelen maar ach Het gaat erom dat zij er blij mee zijn
Ja lastig. Voor jou is het vrij ondankbaar. Maar als hun het echt niks vinden dan staat het hun maar wat in de weg.. En zou ik dus ook eerlijk zijn.. Ik zou het gewoon aannemen. En evt iets anders geven.
Dit!! Ik vind het niet ondankbaar maar juist fijn, niet iedereen vindt dit HET kado! Geen man overboord, geef hem gewoon een enveloppe!
Eerlijk is het wel ja, ik had dit gewoon nooit verwacht denk ik. Ik heb het hem voorgespiegeld en toen vond hij het zelf eigenlijk ook wel een beetje raar. Maar terugbrengen kan idd niet meer. Misschien kan ik al een beetje raden wat wij krijgen als we volgend jaar trouwen
Het is maar net je hoe je onbeleefd opvat... Sommige vinden t onbeleefd om het terug te krijgen, jij dus en sommige vinden t onbeleefd om het achter in kast neer te zetten en nooit er wat mee doen, je broer dus.