op zondag jarig, maandag nar school?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door mamavanukkie, 14 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

2 jul 2008
    3.253
    16
    38
    Brabant
    Over een paar maandjes is het hier ook zo ver, dan gaat onze uk naar school.
    Nu zag ik dat hij op zondag jarig is, hij kan dan al op maandag starten. Is dat te snel na zijn verjaardag of gewoon lekker naar school laten gaan?

2. Sensea

Sensea Niet meer actief

wij deden het wel.ze kijken er meestal maaaaaaaaaaanden naar uit en staan echt in de startblokken.

3. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

tuurlijk gewoon doen... hoort ook bij jarig zijn.. mijn zoon moet bijna een maand wachten!

Trouwens je kunt voor de verjaardag al 5 dagdelen laten wennen dus dan is het niet helemaal nieuw! Als je van plan bent een drukke verjaardag te vieren, kun je op de school afspreken dat je tussen de middag bedenkt of je kleine nog terug naar school gaat of rustig thuis blijft en dinsdag weer komt.

4. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

2 jul 2008
    3.253
    16
    38
    Brabant
    Hij hoeft hier nog maar halve dagen, heb hier de vrijheid zelf te bepalen wanneer hij hele dagen gaat. Hij gaat dus lekker op maandag naar school en idd hij kijkt er al naar uit!

5. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Ik zou kijken naar de kleine en of hij er aan toe is meteen de dag na de verjaardag. Vraag evt aan de kleine zelf of hij naar school wil al of nog een dagje wil wachten.

Hier waren ze op woensdag jarig en wij hebben ervoor gekozen ze pas de maandag erna naar school te laten gaan.

Wendagen hebben wij niet gedaan, na de verjaardag nog dagen zat om te wennen vonden wij, gaan we ze niet ook nog eens als ze nog 3 zijn erheen brengen.

Liefs Hanneke.

6. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    Mijn zoontje is donderdag jarig en gaat vrijdag naar school.
    Why not? We doen die dag op zn verjaardag toch niets.

Deel Deze Pagina