Hahaha wat een topic dit, volgens mij is het gewoon grappig bedoeld. Niet te serieus nemen. Mijn vriend heeft allemaal zwarte boxers, dus ik zie het nooit, maar eerlijk gezegd ga ik het ook niet nakijken. Blegh. En mijn zoontje draagt nog een luier en die laat wel eens natte scheetjes hoor. Zo eentje waarvan je weet dat er gewoon wat meegekomen is. Leuk details: Hij slaat dan zn handje voor zn mond en begint heel hard te lachen. Dus ik lig dan ook weer in een deuk. Maar als mijn vriend dat zou doen..nou...dan kan die van mij buiten gaan zitten voor minstens een uur. Dan is de lucht ook weer geklaard.
nee nooit, niet bij mijn man en bij mezelf, mijn dochter heel soms, maar goed dat ,mag met 3 mocht het wel eens gebeuren,d an wast de wasmachine het zelfs op 40 er goed uit (zelfs de katoenen luiers werden weer goed schoon)
Haha, hier gelukkig nooit. Behalve een enkele keer met buikgriep o.i.d. Maar goed daar kan je niets aan doen.
Moet wel zeggen dat ik echt spontaan geen zin meer zou hebben als partnerlief zn broek uittrekt en dr zit een mooie bruine streep in zn broekkie
Nee nooit al haal ik niet alle onderbroeken binnenstebuiten om te onderzoeken of er remsporen in zitten.
Hahah, hier ook. Ga echt niet in zijn boxers kijken. Mocht het wel gebeuren dan zou ik er niets over zeggen maar ze gewoon wassen.
Tjee je kunt je maar ergens druk om maken..... Ik zou het niet weten,ik pak de vuile was uit de mand en gooi het in de machine,en het is weer schoon,simpel zat!!