Remsporen in onderbroek!

Discussie in 'De lounge' gestart door SushiLover123, 22 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Remsporen in de onderbroek (van volwassen gezinslid)?

1. Ja, regelmatig.

2. Incidenteel.

3. Nee, nooit.

4. Anders, namelijk....

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Hahaha wat een topic dit, volgens mij is het gewoon grappig bedoeld. Niet te serieus nemen.

Mijn vriend heeft allemaal zwarte boxers, dus ik zie het nooit, maar eerlijk gezegd ga ik het ook niet nakijken. Blegh.

En mijn zoontje draagt nog een luier en die laat wel eens natte scheetjes hoor. Zo eentje waarvan je weet dat er gewoon wat meegekomen is. Leuk details: Hij slaat dan zn handje voor zn mond en begint heel hard te lachen. Dus ik lig dan ook weer in een deuk.

Maar als mijn vriend dat zou doen..nou...dan kan die van mij buiten gaan zitten voor minstens een uur. Dan is de lucht ook weer geklaard.

2. guus

guus Fanatiek lid

20 mrt 2012
    2.083
    0
    0
    in het koude noorden
    nee nooit, niet bij mijn man en bij mezelf, mijn dochter heel soms, maar goed dat ,mag met 3

mocht het wel eens gebeuren,d an wast de wasmachine het zelfs op 40 er goed uit (zelfs de katoenen luiers werden weer goed schoon)

3. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    hahaha , wat een topic , ik zou zeggen tooooo much information ,!!

4. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Haha, hier gelukkig nooit.
    Behalve een enkele keer met buikgriep o.i.d. Maar goed daar kan je niets aan doen.

5. Krissie85

Krissie85 Niet meer actief

Moet wel zeggen dat ik echt spontaan geen zin meer zou hebben als partnerlief zn broek uittrekt en dr zit een mooie bruine streep in zn broekkie ;)

6. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Nee nooit al haal ik niet alle onderbroeken binnenstebuiten om te onderzoeken of er remsporen in zitten.

7. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Hahah, hier ook. Ga echt niet in zijn boxers kijken. Mocht het wel gebeuren dan zou ik er niets over zeggen maar ze gewoon wassen.

8. Lara11

Lara11 Niet meer actief

Sorrie hoor, maar er zijn grenzen...

9. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    Tjee je kunt je maar ergens druk om maken.....:(
    Ik zou het niet weten,ik pak de vuile was uit de mand en gooi het in de machine,en het is weer schoon,simpel zat!!

Deel Deze Pagina