Hi meiden, Onze beste vrienden gaan trouwen en nou wil ik een leuk origineel kado geven inclusief geld. Ze zijn erg gek op foto's.. wie heeft er een leuk idee? Alvast bedankt!
Ik heb voor m'n vriendin zeven witte broden ( witte broodsweken) laten bakken met geld erin. Dan leuk inpakken met folie op een broodplank oid. Helaas geen foto van.
Flessenpost vrienden vorig jaar vroegen erom en ik heb er wat leuks van gemaakt! Een lege (grote) fles, met het geld erin gestopt en ik heb de buitenkant beschilderd met acrylverf. Je kunt er ook makkelijk foto's op plakken... Zag er erg leuk uit! Envelop erin met een brief die ik had gedrenkt in thee en afgebrand aan de randjes. Erin gezet hoe ik ze ontmoet had, leuke momenten samen, wat ik ze toewenste enz.
Wij hadden een geldboompje gekregen! Hier zaten dan ook allerlei leuke spreuken in. Als zij van foto's houden kun je misschien met allerlei foto's van hen een grote foto maken. Wat je ook wel eens op tv ziet. Bv in het einde vd clip van Demi Lovato met break your heart. Het is natuurlijk even wat werk, maar ik weet dat er bedrijven zijn die dat speciaal voor je kunnen maken. Wellicht zijn hier ook speciale computerprogramma's voor of zo. Lijkt me een erg gaaf kado! Ik ga eigenlijk zelf eens op zoek hiernaar om aan mijn man kado te doen of zo! Hihi
Een boekje met 50 redenen waarom zij zo speciaal zijn/zo goed bij elkaar passen/jullie beste vrienden zijn ofzo. Op elke bladzijde dan een leuke herinnering/quote/foto doen. Geld kun je altijd wel overal tussen stoppen of achteraan erin doen.
Wat foto's maken op de dag en als het mogelijk is die dag nog laten afdrukken en evt in een lijst of foto boekje doen. vaak duurt het even voordat ze foto's hebben laten ontwikkelen en op deze manier toch iets orgineels. succes!
Op onze bruiloft hadden wij een klein fotoprinter meegenomen. En inderdaad al direct wat foto's laten printen door wat familieleden. Kado ideeën. -Steeds kleinere doos in een doos doen, en deze ook inpakken. Zodat ze ruim 15 dozen moeten uitpakken. Soms ook met een geintje erin, soms wat leuks. Ze zijn er wel even mee bezig.. (Jij ook) - als ze dol op foto's zijn, misschien een leuke foto waarin je geld geeft. En dan natuurlijk geld erboven op plakken. - of geld in een leeg fotomapje doen.
Een fotoboek maken met al jullie "mooiste momenten" samen? Of een "te goed" bon voor een fotosessie als ze 1 jaar getrouwd zijn?
Een IXXI, met leuke mooie foto's van jullie als vrienden met mooie herrineringen. succes! https://www.ixxidesign.com/
Fotolijst met geld er in verwerkt en een hamer erbij, bijvoorbeeld: http://3.bp.blogspot.com/-Sh6X9869k7s/UfK7xj4VP0I/AAAAAAAAAAM/dPwI16VMLWE/s1600/CAM00146.jpg of https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/6d/cb/8b/6dcb8b69bddf9838404cf06ba8e9ed46.jpg Naar eigen inzicht aan te passen met tekst natuurlijk.
Een grote mand vol met appels, in het midden een wit brood (met daar het geld in verstopt).. Daarbij de tekst; een appeltje voor de dorst tijdens de wittebroods- weken