@lovingmom daar heb je gelijk in dt zegt mijn broer ook maarja ford focus hebben we 6 maanden geleden weg gedaan omdat ik een mpv wou en dan krijg je een ford s max maarja die zijn helaas nu nog te duur moeten we nog even doorsparen maar moeten voor nu een andere auto die van oe duur voor te ns is total lass veklaard en is te duur voor hem te laten maken maar we gaan vanmiddag een paar gagrages langs om eens te kijken wat ze hebbem bedankt in ieder geval
Wij hebben een Scenic gehad en helaas daar heel veel problemen mee gehad qua reparaties. Heeft ons veel geld gekost. Qua ruimte is hij echt superfijn, dat dan weer wel. Nu hebben we een Xsara Picasso en daar hebben we helaas ook veel reparaties aan maar qua ruimte is het ook weer een super auto en ik vind hem ook net iets luxer en fijner rijden dan de Scenic! Succes met een auto uitzoeken
Wij hebben ook een scenic, inmiddels onze derde Renault. Sja, ze zitten en rijden nu eenmaal heerlijk! En elke auto kan wat gaan mankeren, dat is niet per se merkgebonden.
ja hier citroen fan, mn oom heeft hem gehad, rijdt als een trein! Niet omdat ik en fam altijd citroen rijdt maar hoor dat renault veel kwalen heeft... weet niet hoor. denk dat je in beiden even een keer moet gaan rijden, en als je ze goed onderhoudt je aan beiden wel goede auto's hebt. maar ik zou voor de piccasso gaan