hallo, mijn vriendin en ik hebben het zondag gedaan maar nu blijkt dat zij in de vruchtbare periode zat(volgens de calculator hier links zou ze 2 dagen later (dinsdag dus)de vruchtbaarste dag hebben) ze is al een paar maanden van de pil af en doen het nu met condoom maar die was dus gescheurd. Is er dan een grote kans dat ze zwanger zou kunnen zijn van net die ene keer of is daar niets van te zeggen? Groeten Bas
nou... die kans zit er wel in... en als je zwanger wilt worden kun je beter een paar dagen voor de eisprong vrijen dan op de eisprong dag zelf... succes!
die kans is natuurlijk altijd aanwezig...sperma kan 48 uur overleven en dus op de vruchtbaarste dag een ei bevruchten. Zeker weten doe het pas na een test (over ongeveer 2 weken)...
hoi bedankt voor jullie reacties maar het is nu nog afwachten dus. ik heb trouwens wel nog een vraag want mijn vriendin heeft sinds een paar dagen enkele symptomen die ze eerst nooit had. kan dat bijv ook tussen je oren zitten omdat je er dan bijv heel veel mee bezig bent? of kunnen die symptomen er toch al zijn want kan dat ooit dat je dan na een paar dagen na de sex al wat kunt voelen? ze heeft bijv last van vermoeidheid(wat natuurlijk ook van het vele nadenken kan zijn) en toen ze laatst 1 boterham had gegeten had ze daar heel de dag last van omdat die elke keer beetje naar boven kwam(kan natuurlijk ook van het drukmaken zijn) kan het ook zijn als je er dan te veel aan denkt op zo'n dagen dat je dan minder kans hebt dat er bevruchting plaats vind. ik hoor het wel, groetjes
hoi g1dee, Na een paar dagen denk ik dat de kans groter is dat het door er veel mee bezig te zijn komt, dan door een eventuele zwangerschap. Je krijgt de symptomen door het hormoom HCG wat in het bloed komt, echter wordt dit pas aangemaakt na de innesteling, en die is ongeveer tussen de 4 en 7 dagen na de bevruchting. Hopelijk hebben jij en je vriendin hier iets aan. Groetjes, Krissa
ik denk niet dat je door teveel denken aan zwangerschap niet zwanger kan raken hoor, t is alleen dat je lichaam je vaak voor de gek kan houden, je zou t tog even moeten afwachten en op haar NOD testje wagen
Mijn vriendin heeft nu sinds een paar dagen als ze naar de wc is geweest een heel klein beetje last van bruinachtige afscheiding terwijl ze daar nog nooit last van heeft gehad paar dagen voordat ze eigenlijk ongesteld zou moeten worden. Kan dat een symptoom zijn van zwangerschap of hoeft dat niet zo te zijn en kan dat ook iets anders zijn. Iemand misschien ervaring hiermee? Groeten