rennies

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door zonne bloem, 12 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eh1978

eh1978 Lid

17 sep 2009
    91
    0
    0
    leerkracht
    hengelo
    Wat ik altijd deed tijdens de zwangerschap (had heel veel last van maagzuur) is tijdens het eten melk drinken. Tijdens het eten had ik er al vaak last van. Ook nam ik ook nog Rennies erbij voor tussen de maaltijden door.

2. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    :D:p

Oh en nog iets over DUO dingen - die zijn bij mij heel effectief, maar even voor je denkt dat ze 'lekker' zijn... ze zijn uberranzig en schuimen in je mond :$ Lijkt raar, maar ze werken zo goed dat ik dat maar voor lief neem ;)

Goed, tis vijf uur, ik ga zorgen dat ik nog voor sluiting bij de notenzaak kom, je hebt me op betere ideeen gebracht tulip, ik ga gewoon een hele zak voor mezelf halen (aan amandelen) - normaal hebben we altijd een mix waardoor ook walnoten en andere dingen zitten waar ik lang niet zo goed op reageer...

3. Amore1

Amore1 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    1.631
    109
    63
    Vrouw
    Getver schuimen in de mond?!
    Hahahaha je moet wat hè. Gelukkig hoef ik nog maar even! ;)

4. missmanhattan

31 dec 2011
    72
    0
    0
    zoetermeer
    Haha ja hier ook Rennie verslaafd, ik denk dat er veel 'Rennie's rondlopen als we de kids rennie noemen whaha wel een goeie:D

5. Romper

Romper Bekend lid

3 feb 2012
    506
    0
    16
    NULL
    NULL
    Haha, ja, die Duo Rennies zijn idd smerig! Maar ach, ze werken iig! Vanmiddag ook weer 1 genomen.

Ik ga morgen ook (ongezouten) noten halen, vind het helemaal niet vervelend dat ik die nu extra veel mag eten! :)

Deel Deze Pagina