renovatie Door woningbouw.

Discussie in 'De lounge' gestart door Lieke1989, 28 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bailief

Bailief Niet meer actief

De woningbouw gaat zijn planning echt niet omgooien voor jou. En die paar euro dat de huur omhoog gaat voor die ramen is maar weinig tegenover wat het je gaat schelen qua stookkosten hoor. Als ze mij hier in de winter met de mededeling komen dat ze de ramen komen vervangen zou ik blij zijn dat het eindelijk gebeurd.

Vorig jaar, toen onze dochter 11 maanden was, is ons huis van de buitenkant geschilderd. Een week lang moesten we de ramen steeds open hebben overal dus dat was ook koud. Maar ik heb mijn dochter toen gewoon wat meer laagjes over elkaar aangetrokken en ze heeft er niks van gemerkt.

2. Lieke1989

Lieke1989 Niet meer actief

Tja als er een planning was wist ik tenminste waar we aan toe zijn.maar er is na 4 maanden na de start van het project nog steeds niets gepland,dat is ook wat het meeste stoort.wel beloven maar dan vervolgens niets weten wanneer ect.
    Maar goed ik zal ze morgen nog een keer bellen om te vragen hoe en wat en dan zien we wel.

3. Joycey

Joycey Niet meer actief

Momenteel hebben wij exact dezelfde renovatie.

Ook het vervangen van keukens, badkamers, toiletten, ramen, houtwerk, isolatie, schilders etc.

Wanneer ze IN de woning willen komen of in elk geval de woning aantasten (de ramen vervangen) wordt er een afspraak gemaakt met je. Dan dien je thuis te zijn van +- 08:30 tot een uur of 11:30. Dan worden een deel van je spullen bedekt, alle ramen eruit gehaald, houtwerk hersteld/vernieuwd en de ramen weer teruggezet. Het zou eventueel nog een half uurtje uit kunnen lopen afhankelijk van wat ze aantreffen, maar daarna zijn ze weer weg (en zit je halve huiskamer onder het stof).

Dus het is eigenlijk peanuts, behalve het stofvrij maken van je woning dan. Maar goed, dan neem je de rest v/d dag vrij en dan is dat de wekelijkse poetsdag en dan is dat ook weer klaar.

Of je laat je partner vrij nemen, hem het oplossen en je gaat zelf lekker de hort op met de kinderen :D

Deel Deze Pagina