Reorganisatie..

Discussie in 'De lounge' gestart door Sanjor, 26 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Ik heb het ff aan mijn man gevraagd (die is ondernemer). Als het voor het voortbestaan van het bedrijf belangrijk is, dan kan je in functie terug worden gezet, maar ook met inhouding van loon of bevriezing van loon totdat je op een representatief salarisniveau zit. Helemaal 100% zeker weten wist hij niet of je daar ook toestemming van de rechter voor nodig hebt (want je contract wordt aangepast).

2. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Ja het is voor het voortbestaan van het bedrijf. :(
    Ze gaan de werkzaamheden die ik nu doe (reisbureau) weghalen dus moet ook een hele andere functie nu gaan vervullen (winkel)..

3. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Nou heb een gesprek vrijdag! Ben echt heeel benieuwd.

Mijn manager zei zaterdag nog dat als ik het gesprek onder werktijd heb dat ik er gewoon heen kon gaan.
    Dus ik belde haar vandaag dat ik het vrijdag heb. onder werktijd dus.. Begint ze me toch een potje moeilijk te doen! Het kan niet vanwege de bezetting:(:x
    Ik heb nog vraagd of het gesprek een andere dag kon maar dat ging niet. Dus uiteindelijk ga ik nu morgen werken en neem ik vrijdag vrij (van dienst geruild met iemand anders). Terwijl ik eigenlijk morgen geen oppas heb voor me dochtertje. Gelukkig kan me vriend nog thuis blijven..

Maar wat voel ik me in de zeik genomen zeg!:x:x

Deel Deze Pagina