wij gaan verhuizen, en ik heb nog e.e.a. waar ik voor die tijd vanaf wil.. zo ook een serviesgoed. het zijn 12 stuks kop en schotel, stevige kwaliteit, ongeveer de dikte van de senseomokken, lekker mok achtig dus, en niet van die dunnen (thee)kopjes. kan daardoor tegen een stootje. ik heb mijn hele servies hiervan, maar dit hebben we in de kast staan, en we hebben het nooit aangeraakt.. (nou ja, 1 keer, schoonmaken en in de kast zetten) wij gebruiken altijd de senseo mokken, en deze zijn dus overbodig. wie kan ik er blij mee maken? het was een duur setje, dus zonde om te laten staan... het mag opgehaald worden in drenthe (pb voor dorp) of het mag verzonden worden tegen verzenkosten EN RISICO koper! (al zal ik het uiteraard goed verpakken, in een stootveilige doos) ik zit zelf te denken aan alles in 1 koop, anders blijf ik straks nog met een restpartijtje zitten, en ik wil het kwijt evt mag ook de 12 kopjes zonder de schoteltjes, dat vind ik niet zo erg.. pb maar voor meer info/reacties Bekijk bijlage 165566