Hallo dames Wie van jullie weet hoe de laarzen/schoenen van het merk Replay vallen. Ik heb mooie gezien, maar de kleinste maat die er nog is, is 37. Nu verschilt het bij mij nogal per winkel welke schoenmaat ik heb. Maar ik ben bang dat als ik mt 37 bestel ze te groot zijn. Of valt Replay klein?
Mijn ervaring met Replay schoenen is dat ze gewoon true to size vallen... Ik heb altijd gewoon mijn eigen maat gehad.
Mijn dochter heeft vaak replay schoenen en die vallen vaak echt op de maat zelf. Mijn ballerina's heb ik mijn maat die ik anders ook heb en zit als gegoten
Vallen gewoon goed op maat.. Als je ze heel graag wilt hebben maar ze zijn te groot, kun je er ook altijd een zooltje in leggen..
Hmmm hahaha ik weet niet wat ik moet doen. Heb in de stad net ook Replay pumps gepast en daar was 37 te groot..
Ik ga eerst maar eens kijken of mijn budget het toe laat hahaha. Maar zooltjes is misschien wel een idee. Die kan je gewoon bij van Haren ofzo kopen toch?
Hoi hoi, Ik heb ook replay laarzen, en ik vind ze goed vallen, heb ze via internet gekocht en hoefde niet te ruilen!
Lopen ze ook lekker? Merk je zeg maar dat de kwaliteit goed is? Ik heb namelijk altijd wat goedkoperen laarzen maar die lopen na een tijdje niet lekker meer en zijn snel stuk. Dus wilde nu een keer wat duurdere kopen,maar wil dan wel waar voor mn geld natuurlijk
Om eerlijk te zijn.. Vind ik van wel, heb ook van die s Olivers en die lopen ook heerlijk. Het is zo erg dat ik tegenwoordig gewoon liever 1 duur paar heb, dan 2 goedkopere, ik doe er langer mee, en ze zitten veel beter.
Ja dat dacht ik dus al..! Vind ik ook hoor en anders straks in de uitverkoop kan je dan altijd weer een paar bijkopen toch (in feb ofzo) het is hier toch langer koud dan warm hahaha. Goedkoop is toch ook wel vaker duurkoop dat heb ik wel gemerkt.
Ik heb mijn laarzen al 5 jaar,en nu ze niet meer zo mooi zijn door het vele dragen heb ik ze op de motor aan! Ze lopen geweldig,en de kwaliteit is erg goed.