Leuke kleertjes te koop maat 62. De jongste heeft het weinig gedragen ivm goede weer en omdat hij vaak in zijn woombie ligt, dus kon hem weinig aankleden omdat het dan te warm wordt in zijn slaapzak (inbaker doek) Het felle groene van mexx, paarse truitje van mexx, O taille witte jas, dirkje setje en nog mexx truitje heeft hij dus weinig aan gehad (kan het niet eens op 1 hand tellen!!) Bennetton truitjes heeft de eerste aangehad, maar ook hooguit 3 keer ivm het weer! Ik heb ook nog hema spijkerbroekjes, maar daar heb ik nog geen foto van gemaakt, maar als je interessen hebt pb me. Het spencertje hebben ze alle bij niet eens aangehad, dus helemaal nieuw! Marktplaats.nl > mexx - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 62 Marktplaats.nl > bloes wit - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 62 Marktplaats.nl > mexx - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 62 Marktplaats.nl > i name it - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 62 Marktplaats.nl > spencer - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 62 Marktplaats.nl > bennetton - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 62 Marktplaats.nl > bennetton - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 62 Marktplaats.nl > bennetton - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 62 Truitjes of bloesjes zijn nooit in de droger geweest!!!
Nog meer kleertjes.. Ik kan het ook als pakket weg doen en dan maak ik er een leuk prijsje van!! Marktplaats.nl > leuk setje - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 62 nonosense broekje!! Marktplaats.nl > nononsense broek wit - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 62 Marktplaats.nl > hema broekjes - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 62 Marktplaats.nl > mexx - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 62 Marktplaats.nl > dirkje setje - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 62 taille jas!! Marktplaats.nl > o taille jas - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 62 Marktplaats.nl > bloes wit - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 62 Marktplaats.nl > mexx - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 62 miss komt het vaal over, maar dat is het niet (fototoestel) Marktplaats.nl > i name it - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 62 Marktplaats.nl > mexx - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 62
betton bloes + vest gereserveerd en spencer.. Leuk setje de oudste 1 keer gedagen en daarna niet meer ivm veel kleertjes. De jongste heeft niet aangehad (dus nieuw zowat)Marktplaats.nl > leuk setje - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 62
Oh weer pakketje zie ik wel zitten haha, je vorige ging toch maar tot 56! Plus Ar heeft per 1 mei baan in Tilburg, dus dat maakt ophalen nog makkelijker haha