Ooooh en nu krijg ik net een email dat er ook gefilmd gaat worden, want het wordt een hele documentaire Opzich hartstikke leuk dat wij daaraan meewerken, maar ik word er ook héél zenuwachtig van
Ze waren vandaag ook veel aan het filmen met een hele filmploeg ( ben net in de Efteling geweest) In mei/juni komt er een nieuwe parkdvd ter eren van het 60 jaar bestaan en denk dat je voor 99% zeker kunt zeggen dat enkele mensen die morgen mogen komen voor de foto/filmreportage geselecteerd worden voor de nieuwe park dvd Dus misschien zien we je wel voorbij komen in de nieuwe parkdvd, zou leuk zijn!
Oh wat leuk! Jammer dat ik niet wist van de actie. Ik heb nog een mooie foto van mezelf in de jaren zeventig bij het zwembad met olifantenglijbaan. Had het leuk gevonden om die opnieuw te maken, want dat zwembad was echt ontzettend leuk, zo jammer dat dat weg is!
En hoe is het gegaan? Ben nieuwsgierig Hopelijk was het erg leuk ondanks het slechte weer in Beabant vandaag
Wat superleuk zeg! De efteling is ook echt geweldig. Ben er afgelopen oktober een midweekje geweest en verbleven we in Bosrijk. Ik hou van die sfeer daar.
Ja was leuk! Alleen de paarden op de foto waren 'verhuisd'. We konden dus eerst het plekje helemaal niet vinden Uiteindelijk had ik de juiste achtergrond wel gevonden, maar daar waren dus geen paarden meer, die stonden heel ergens anders.. Ik had zoiets van, je wilt laten zien hoe de Efteling verandert, dús neem je de foto op dezelfde plek, met dezelfde achtergrond. Maar goed, dat was dus niet de bedoeling, we moesten wél naar de nieuwe plaats waar de paarden stonden.. In mijn ogen klopt de hele foto dan niet meer, maar goed, dat maakt niet uit, zij zullen het wel weten We waren vrij snel klaar, ik vond alleen het lachen zo moeilijk he.. Als ik met m'n mond open lach vind ik het al vrij snel nep worden, en nu moest je dat een minuut volhouden omdat er uitgezoomd werd van close-up naar totaal. Maar goed, we hopen maar dat het resultaat een beetje okay is We kregen te horen dat dit de tussenbeelden worden op de dvd die in juni uitkomt, EN tijdens de documentaire die TWEE keer op RTL4 wordt uitgezonden Weet niet of ik dat heel leuk vind.. Best speciaal natuurlijk, maar ik ben zo bang dat het echt een gruwelijke foto is geworden en dat ik straks vreselijk voor lul sta
Leuk Shaddix!! Ik dacht al dat het voor de nieuwe parkdvd was die nog heeeeeel lang te koop gaat zijn hihi. De vorige parkdvd is uit 2007 en word nu nog verkocht, kun je nagaan
Ach, ook al sta je er misschien niet als volleert model op, t is wel iets bijzonders!! 60 jaar van het beroemste themapark van europa, zo niet de wereld!
JAAA, je was op tv deel 1 van de reportage is zojuist uitgezonden op RTL4 om 16.25 en je was in beeld samen met je zus deel 2 komt volgende week zaterdag en deel 3 die zaterdag erop de 3 delen tezamen vormen de nieuwe park dvd die in juni verkocht gaat worden, dus je staat nu jarenlang op de nieuwe parkdvd