Hoeveel hiervoor vragen

Discussion in 'De lounge' started by Stephanie20, May 19, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Stephanie20

Stephanie20 Fanatiek lid

May 6, 2007
    1,502
    47
    48
    student
    België
    Ik ben van plan mijn quinny speedi te verkopen. Nu is het zo dat ik nog nooit iets verkocht heb en ik er dus helemaal geen verstand van heb. Ik weet om te beginnen al niet hoeveel ik ervoor moet vragen? Hij is van 2009 en maar gebruikt voor 1 kindje,dus in prima staat dus. Hebben jullie nog tips, dingen waar ik moet op letten?

Groetjes een leek

2. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

Apr 10, 2011
    3,878
    0
    36
    Kijk even op marktplaats wat men voor soortgelijke wagens vraagt!

3. tulip

tulip Niet meer actief

ja, ik zou ook mp kijken voor de huidige "marktwaarde", want ik ken mensen die zo'n wagen voor 150 euro weg doen, maar ken er ook die minstens de helft van de nieuwwaarde willen hebben.

4. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

ik denk dat je blij mag wezen met 150 hooguit 200 voor krijgt dan ligt het er ook nog aan wat je erbij hebt te denken aan maxi cosi, paraplu, voetenzak, regenkap onderhoudssetje pompje dat soort dingetjes

is het alleen puur een kinderwagen met bak denk ik 150 euro...

5. Ludora

Ludora Fanatiek lid

Sep 12, 2011
    1,920
    0
    0
    Zwanger zijn en aftellen ;)
    Gezellig Brabant
    Ik zou ook gewoon even vergelijken op mp. Kijk wat er heel goed uit ziet en wat minder en beoordeel wat jou wagen nog waard is. Ook belangrijk, wil je t snel kwijt of niet... Anders ga je in eerste instantie gewoon wat hoger zitten!!

6. Stephanie20

Stephanie20 Fanatiek lid

May 6, 2007
    1,502
    47
    48
    student
    België
    Ik heb al eens rondgekeken alleen staan er bij weinig wagens erbij van welk jaar ze zijn,en dat lijkt me ook niet onbelangrijk. Bij mijn wagen zit alles erbij, behalve de maxi cosi. Ik hoef er zeker de hoofdprijs niet voor hebben maar een mooi prijsje is zeker goed meegenomen.

7. loesje1982

loesje1982 Fanatiek lid

Apr 4, 2011
    2,070
    0
    0
    Hier
    je weet zelf wel voor wel bedrag hij weg mag, dus zet je m te koop voor iets meer (zeg 25-50euro meer). dan laat je bieden en kijk je of je m kunt verkopen voor dat bedrag.

lukt dat echt niet, maar wil je m wel kwijt, kun je altijd nog iets zakken!

8. Syrse

Syrse Fanatiek lid

Feb 9, 2012
    1,157
    0
    0
    NULL
    NULL
    Persoonlijk vind ik het héél vervelend dat de jaartallen er niet bij staan bij dat soort advertenties, dus zeker doen, ga je klanten mee trekken ;) De meeste zeggen niet eens de soort, enkel het merk. Zéér frustrerend!

Ik ben momenteel aan het sakkeren op het vinden van een luiertafel/commode; hoe moeilijk is het om de afmetingen erbij te zetten?? Dat is toch belangrijke informatie? ;)

9. Henkiepenkie

Henkiepenkie Niet meer actief

Door jouw bericht heb ik mijn advertentie op mp gewijzigd. :D
    Ik heb een commode te koop staat van Hemnes Ikea. Ik had er niet eens aan gedacht om afmetingen er bij te zetten. Dom, maar nu is het geregeld :D

10. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

Feb 3, 2011
    3,396
    0
    0
    OV
    Ik heb ondanks ook onze Speedy XS verkocht voor 175,- en daar zat alles bij en kwam ook uit 2009. Ik ben er erg zuinig mee geweest dus het was in mijn oogje een koopje. Wij hebben h'm in 2010 voor 750,- nieuw aangeschaft...

11. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    Ik heb 2 jaar geleden mijn quinny buzz verkocht voor 250 euro en hij was zelfs kapot!!! (stond trouwens in de advertentie vermeld hoor)

Dus ik zou niet te laag inzetten... naar beneden gaan met je prijs kan altijd nog.

Share This Page