'Slechte nachtrust net zo gevaarlijk als roken' | RTL Nieuws Mooi is dat, voor alle mama's die er een paar keer per nacht uit moeten
Het komt wel heel precies... Minder dan 7 uren is slecht en je moet naar de dokter... Maar... Meer dan 9 uren is ook weer gevaarlijk... Ha ha.... Ik slaap meestal tussen de 7 en de 9 uren...dus ik ben safe
mijn kinderen slapen tussen de 10 en 12 uren. De meeste oudjes op mijn werk slapen ook tussen de 10 en 12 uren. Toch zijn ze al ver in de 80 of 90. Ik zelf slaap de ene nacht maar 6 uurtjes (laat op bed en vroege dienst) en andere nachten tussen de 7 en 9 uren.
Ik kan me er best wat bij voorstellen. Ik slaap structureel maar een uur of 4 per nacht (ook als ik niet zwanger ben) en dat heeft toch echt wel invloed op mn dagelijkse doen en laten. En op m'n weerstand enzo. Maarja, doe er maar eens wat aan, is al 20 jaar zo
Als ik een nacht minder dan 7 uurtjes slaap, dan merk ik dat direct! Ik ben sneller ziek, mijn weerstand lijkt een stuk minder te worden. Minimaal 7 uur slaap is voor mij dus erg belangrijk.
Ik heb bijna nooit slaap, en slaap ook tussen 6 en 7 uur s nachts max. Dit is het maximum als ik mezelf zover krijg om in slaap te vallen.