Reportage

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door poohbeer26, 8 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poohbeer26

poohbeer26 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.055
    0
    36
    In de boom
    Wie heeft dit gezien? Het ging over ontgroeningen.
    Ik werd er misselijk van. Ik vond het zo erg om te zien.

2. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Heb hem helaas gemist gister!

3. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ja ik heb het gezien. Walgelijk he? Wat een bekrompen toestand zeg! Vreselijk en dat alleen maar om "erbij te horen" :x

4. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    ik heb er een klein stukje van gezien...tot aan de reclame...heb toen weg gezapt...werd er misselijk van! :(

5. Yukl

Yukl Niet meer actief

Ik heb het niet gezien. Ging het over ontgroeningen in Nederland?

Ik ken wel wat mensen die aan dergelijke ontgroeningen hebben mee gedaan. Een bestuurslid van mij aan de heftigste vorm in Nederland denk ik. Maar ze zijn er allemaal positief over, omdat het volgens hun echt bijdraagt aan bonding met je jaargenoten. Bovendien levert hun lidmaatschap uiteindelijk hele fijne vriendschappen op.

Het is ook mijn ding niet hoor, lijkt me vreselijk. Ik heb me ook bewust niet aangesloten bij een studentenvereniging. Is mijn ding gewoon niet. Ben dus wel benieuwd waar dit over ging. Is het terug te zien?

6. Yvon1893

Yvon1893 Fanatiek lid

24 jun 2011
    2.177
    0
    0
    De kempen
    Heb het ookgezien, echt bizar!
    @ yuki ik kan niet begrijpen dat het echt bijdraagt aan de binding met je jaargenoten ....
    Misschien begrijp je het pas als je het daadwerkelijk meegemaakt hebt. Maar ieuw ik wordt er ontoepasselijk van!

7. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    zag een voorstukje ervan...
    vreselijk!
    heb het niet gezien... geen zin in!

8. Locusta

Locusta Niet meer actief

Ik heb een kort stukje gezien, maar niet verder gekeken omdat ik zelf een hele nare ervaring heb overgehouden aan een ontgroening. Ik kan me met de beste wil van de wereld ook niet voorstellen hoe zoiets ooit in een positief daglicht gezien kan worden....

9. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Het blijft bizar dat een mens zoiets bij zijn medemens kan doen..
    We keken het op bed maar ik viel halverwege al in slaap hihi, mn man heeft wel zitten kijken maar snapte niet dat mensen dat soort dingen bij elkaar doen..

10. luuus

luuus Niet meer actief

wat deden ze bij elkaar dan??? ben wel heel benieuwd miss dat ik het ook terug ga kijken.

11. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik ben ook wel nieuwsgierig, maar voordat ik het terug ga kijken wil ik eerst weten hoe erg het was, anders sla ik even over..

12. poohbeer26

poohbeer26 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.055
    0
    36
    In de boom
    wel opgevoede meisjes gingen 1e jaar gewoon mishandelen binnen een uur tijd. En zo erg ik vond het lijken op een stuk uit een oorlogs film. De 1e jaars zaten in een groepje bij elkaar op de grond terwijl de ouderen ze gingen slaan schoppen. Spul in hun mond stopten.

13. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Schoppen, slaan, slagers resten in je mond proppen, poep over je uit smeren en in je mond stoppen.
    Je zoveel water laten drinken dat je er door dood gaat?
    Ik vind het allemaal niet grappig.
    Was trouwens allemaal in de USA.
    Heb niet alles afgezien.. was te moe maar begrijp dit soort dingen om te "bonden" niet. Ga dan vrijwilligers werk met zijn allen doen, dan bond je ook én komt het ook nog ten goede aan de maatschappij.
    Maar zal wel een rare hier in zijn.
    Mijn nichtje is vorig jaar na een dag opgestapt. Ze had gelukkig genoeg respect voor haarzelf hier niet in mee te gaan.

14. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ik heb een stuk gekeken en ben in slaap gevallen voor de tv. werd wakker en toen was het alweer half 4 geweest. stomme reclame ook altijd.

nu was ik vanmorgen meteen achter de pc gegaan om het alsnog te kijken was het nog niet etrug te zien p sbs gemist. zo nog is porberen

15. Sensea

Sensea Niet meer actief

ik kan niet begrijpen dat zulke mensen met zo'n hoog iq die op zulke univestiteiten zitten zoiets stoms doen. en dan ook nog zeggen dat het goed is voor de binding.de meest walgelijke dingen gebeuren er en dan alleen maar onder de noemer om erbij te mogen horen.ik snap niet eens dat je bij zo'n stel malloten WIL horen. sommige worden zo vol drank gegoten of moeten zoveel water of iets anders smerigs eten/drinken dat ze ter plekke sterven. getuigd in mijn ogen niet echt van een hoog iq. ik snap niet hoe iemand dat tot iets postiefs kan ombuigen.ik ga dit soort programma's dus ook niet kijken.

16. Foxter

Foxter Niet meer actief

Klinkt als iets wat ik niet hoef te zien. Ik snap dat ook niet op die universiteiten, zou toch denken dat ze wel wat hersenen hebben daar. Maar blijkbaar gaan veel mensen toch erg raar doen als ze een beetje macht krijgen..

17. Sensea

Sensea Niet meer actief

ik zou maar niet kijken nee, het is al misselijk makend voor mensen die niks mankeren. en met jou zwakker maag van dit moment lijkt het me geen aanrader.

18. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    dat spul waren ingewanden en ander slachtafval. een meisje had een gebroken enkel zo was ze toegetakeld en een paar hebben ziekenhuisbezoekje gehad met hoofdwonden. dit heb ik nog gezien en daarna ben ik in slaap gevallen. was echt ranzig, onmenselijk en had niks met ontgroening te maken. was gewoon zware mishandeling

19. Foxter

Foxter Niet meer actief

Brrrr nee inderdaad, als ik er aan denk komt het zuur al omhoog......

20. Yukl

Yukl Niet meer actief

Hm nah de verhalen die ik heb gehoord over ontgroeningen in Nederland waren absoluut niet zo erg hoor. Dat zijn meer de verhalen over twee weken lang niet douchen, slapen in een bus, twee uur lang zo stil mogelijk staan (en als je beweegt moet je je X keer opdrukken), tegen je geschreeuwd worden, met woorden psychologisch worden gebreekt dmv een 1 op 1 gesprek, etc. Natuurlijk nog steeds een aparte tak van sport. ;) En veel gezopen wordt er natuurlijk ook. Maar dat vind ik op de grens van toelaatbaar.

Ik vind dit trouwens weinig te maken hebben met iemands IQ. Dat heeft het ook niet.

Deel Deze Pagina