Kom jij wel eens BN'ers tegen? Ik ben benieuwd wie dat weleens heeft. Zojuist was ik aan het lunchen en toen kwam Jan Veen (wie?? Jan Veen, van de Unox reclame en die lange haren) binnen wandelen. Ik vind dat toch altijd wel apart. Daarnaast kom ik Emile Ratelband veel tegen (juk), Vader Abraham heeft hier in de buurt gewoond en daarom zag ik hem regelmatig, Viola Holt had ook een huis in de buurt en haar zag ik regelmatig rijden en ook Ilse de Lange, Frans Duijts (familie van mijn man). Ik ben beniewd...
Zal Jan Veen leuk vinden, dat ie vooral bekend staat als 'die man met die lange haren van de unox reclame'... Verder geen BN-ers in omgeving, voor zover ik weet.
Het is toch Jan Vayne? Anywho, is Johannes een bekende? Die van dat talentenjacht gedoe. Die kom ik vaaaaaak tegen. Met z'n irritante trike ding.
Ik zie gers pardoel soms.. Die woont namelijk in dezelfde flat/appartementencomplex als mijn oom Ohja, en gister zag ik toevallig, (eigenlijk geen BN'er), die rapper van televisie programma 'passie in de polder'. Rapper Mundo? Whahahaha moest wel even lachen toen ik hem in real life zag... Wat een flapdrol zeg.. Maja in Eindhoven lopen wel meer 'vreemde' mensen hahaha
Vast met 3 mooie vrouwen aan iedere zij, de duurste bling bling kettingen om en onderweg naar z'n ferrari, of niet?
Geen enkele. Hoewel ik er al een paar ben tegengekomen toen we nog in het dorp woonden. Guus Meeuwis (arro kwal in het echie) Die blonde man met rode bril van Medisch Centrum West. En een oud voetballer van PSV Ronald Waterreus. Die speelde geregeld volleybalwedstrijden (en dat voor een voetballer ) bij ons op school. Maar hier in de stad ben ik er nog niet ene tegengekomen.
Hahaha nee dat niet.. Hij was zielig alleen op zijn fietsje Had idd wel een grote bling bling ketting om...
Waar ik woon stikt het van de voetballers en schaatsers dus kom geregeld een voetballer of schaatser tegen. Vooral Sven en Naomi.
Je haalt me de woorden uit m'n mond. Af en toe zie ik Jan Mulder rijden, schijnt dat zijn moeder hier in de buurt woont. That's it....
Ik had vanmorgen een leuk, er stond een oproep op de weggeefhoek voor kleding maatje 44 baby, had ik nog liggen. Gaat vanmorgen de bel zijn het Marisca en borian van Babyboom! Wel grappig, haar broertje en vriendin hadden een kleine gekregen..... 8 weken te vroeg!
Stuiterbal Bert Visscher woont er. Imca Marina woont in de provincie. Jan Mulder woont zelf ook in Groningen toch? Of is hij verhuist. Schiet me zo te binnen.
Ik zie Ferry doedens, marly vd velden, erik vogel, caroline de bruin enzo nogal eens voorbij komen Mua, ik kijk dan ook zowat elke avond naar gtst
die blijkt familie van me te zijn... Hoe het precies zit weet ik niet. Aan mijn moeders kant in elk geval
Hier zie ik Mark van Bommel dagelijks (zijn kinderen en mijn zoontje zitten op dezelfde school) en af en toe Bert van Marwijk. Daarbij woon ik van beide een straat naast hun. Ze zijn ook echt aardig en komen vriendelijk over. Ze zijn alleen niet zo van op tijd zijn haha Boudewijn Zenden zie ik ook af en toe bij zwemles van mijn zoontje.