even een klein vraagje........ vanaf het moment dat we voor een kindje gingen ben ik foliumzuur gaan slikken! nu is het moment daar... ik ben zwanger! nu vroeg ik me af of jullie nog meer vitamine tabletjes slikken of alleen foliumzuur. ik heb binnenkort een afpraak met de huisarst maar kan iemand me aub vertellen waar ik verstandig aan doe...... alvast bedankt -x- Jyll
Ik slik nu enkel foliumzuur, maar als ik zwanger raak ga ik over op speciale multivitaminen voor zwangere vrouwen (bijv Etos Zwanger Zijn). Daar zit ook nog foliumzuur in, want dat heb je de eerste tijd nog wel nodig Informeer anders eens bij de drogist of via de zoekfunctie van dit forum
Ik slik zwanger totaal (ofzo) van VSM, maar meer omdat ik niets anders binnenhou. Hier zit ook foliumzuur in, dus dat slik ik niet apart. Als je gewoon aan je dagelijkse behoeftes komt, dan hoef je naar mijn mening niets extra's te slikken.
Ze adviseren ook wel om vitamine D te slikken als je zwanger bent, goed voor je tanden en botten en die van de baby. Ik slik een multivitamine voor zwangeren van Kruidvat, zit van alles in (ook foliumzuur en vit. D dus)
Ik slik femnatal, gebruik tijdens zwangerschap en borstvoeding. En daarnaast visolie tabletten. xEllis
Ik slik Dagravit mama en baby. Hier zit ook foliumzuur in. In het begin heb ik alleen foliumzuur van de kruitvat gehad, maar dit is voor jullie beiden goed. Groetjes Diaan
Een multivitamine voor zwangere vrouwen waar ook extra foliumzuur inzit. Nu ik in mijn 24ste week zit heeft mijn vk me aangeraden om daarnaast ook wat extra ijzer te slikken.
Ik slik al maanden van VSM Puur Mama zwangerschapsvitaminen. Hier zit alles in wat een zwangere vrouw nodig heeft.
Op dit moment slik ik foliumzuur 0,5. Als deze op zijn (bijna) dan ga ik verder met VSM puur mama. Hier zitten ook andere vitaminen in.
ik gravitamon maar ik denk eraan calcium erbij te gaan slikken al moet ik dat nog even navragen of het kan voor de zekerheid omdat ik zelf geen melkproducten mag hebben of ook maar iets waar lactose in zit, nu hoorde ik alleen van mijn moeder dat ze dat tijdens mijn zwangerschap echt niet mocht maar goed is 22 jaar geleden maar je leest wel dat je genoeg moet hebben hoe kom je dan aan genoeg?
Ik begon met FemNatal... maar stapte over op Gravitamon omdat ik dacht dat die tabletten kleiner waren. Van de Graviatmon werd ik echter in het begin van mijn zwangerschap misselijk... , en dus stapte ik over naar VSM puur mama, en die slik ik nog steeds .