voel me k*t. kind vergeten

Discussie in 'De lounge' gestart door mamazeyad, 30 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamazeyad

mamazeyad Niet meer actief

ik riep altijd zo hard dat het mij niet zou overkomen. kon het me echt niet voorstellen als iemand schreef dat ze zijn/ haar kind was vergeten. maar zeg nooit nooit:(.

vanwege bezuinigingen zijn de schooltijden van mijn zoontje verandert. vanaf vandaag moest ik hem om 14;00 halen in plaats van 15;00. de juf zei het nog op school vanmorgen. ik gewoon bezig met schoonmaken vandaag en kijk de hele tijd naar de klok met in gedachten de 15:00 uur. om 14:05 ging de telefoon. voor ik op nam keek ik naar de klok en schok :(. ben nog nooit zo snel naar school gereden. ik moest me echt bedwingen om niet te janken. mijn zoontje kan bijna niet praten maar zei de hele tijd "mama vergeten". voel me zo'n slechte moeder. mijn hele dag en leven draait om mijn kinderen. nooit had ik gedacht dat ik mijn lieve jongen zou vergeten. ik ben wel vaker vergeet achtig maar dit...:(.

moet het even kwijt. ik hoop niet dat ik het hele forum over me heen krijg.

2. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Je bent je kind niet vergeten.. je bent vergeten dat de tijd veranderd is.. dat is wat anders hoor.

Dikke knuffel

En zij die zonder zonden zijn, werpe de eerste steen (soms is dat dikke boek erg nuttig ;))

3. pioenroos26

pioenroos26 Niet meer actief

Echt dat kan iedereen overkomen hoor... Mijn man stond een tijdje terug ook voor de deur en hij zag mij al gek kijken en dacht ook oja ik ben onze dochter vergeten :)
    Die was nog bij opa en oma 15km verderop.

4. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent

Hier sluit ik me bij aan

5. Imensa

Imensa Niet meer actief

en ik ook

6. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Ach, ben je gek. Kan de beste overkomen, dat betekent nog niet dat je een slechte moeder bent. Hij was niet alleen, de juf was bij hem, en je was er zo.

7. Kiwi1405

Kiwi1405 Fanatiek lid

17 mei 2012
    1.784
    1
    0
    Ahhh meis toch! Ik voel gewoon aan de woorden die je hier hebt neergezet, dat je er verdriet over hebt. Ik snap dat je je erg rot voelt, maar je kan er nu niets meer aan veranderen, het is gebeurd. Volgende keer miss reminder in je telefoon ofzo, dan hoef je dit gevoel in iedergeval nooit meer te krijgen. Even een dikke knuffel aan je mannetje en gelukkig was hij wel in goede handen!

8. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Nee hoor meid. Hier hadden ze 3 weken terug een studie middag dus om 12 uur ophalen nooit meer aan gedacht. iets over 12 telefoon. Ook heel snel naar school gegaan gelukkig bleek ik niet de enige te zijn

9. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ook ik sluit me hierbij aan.

Ik heb zelf ooit eens gehad dat ik was wezen zwemmen met mijn toen 3 jarige zoon. liep ik buiten met alle zwemspullen, krijg de schrik om mijn hart (echt die sloeg vele slagen meer, ik schrok me wezenloos) want ik dacht dat ik hem was vergeten. Liep hij gewoon aan mijn hand........:) Had ik even niet in de gaten ;)

10. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Je bent je kindje inderdaad niet vergeten! Ik snap dat je je kl#te voelt, maar is echt niet nodig!

11. Joycey

Joycey Niet meer actief

Och, gelukkig stond hij niet midden in het stadscentrum of op het dorpsplein of iets. Hij was in een veilige omgeving en er werd op hem gelet. So what? Give yourself a break; zolang het één keer in de zoveel tijd gebeurt dat je iets een keertje vergeet, moet je je daar maar niet al te rot om voelen.

Gewoon snel de kleine schatz ophalen en zeggen: ja ik ben het vergeten, mea culpa, het zal hopelijk niet meer gebeuren! Het kan gewoon een keertje voorkomen, en je bent zelf ook best geschrokken lijkt me (zou ik ook zijn) dat ik het de komende anderhalf jaar niet meer vergeet :D !

12. Edel

Edel Bekend lid

23 feb 2013
    794
    0
    0
    Schoten - België
    Je bent je kind echt niet vergeten! Het uur was anders en dat ben je per ongeluk uit het oog verloren!!!!!!!!

13. mamazeyad

mamazeyad Niet meer actief

bedankt voor jullie lieve reacties. doet me goed. voel me echt heel rot.

14. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Ach joh maak je niet druk, kan me wel voorstellen dat je je zo voelt maar je hebt je vergist in de tijd niet je kind!!:D

15. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Ah nee, dit is niets om je druk om te maken :) Je bent hem niet vergeten, je was de tijd vergeten. Gelukkig is dat wat anders.

Ik werk zelf in het onderwijs en er worden dagelijks (nouja, dagelijks... heel vaak in ieder geval ;) ) kindjes 'vergeten'.. En dat maakt je echt geen slechte moeder.
    Miscommunicatie, verkeerd op de klok kijken, niet goed op de kalender kijken en dus niet in de gaten hebben dat ze de middag vrij zijn of wat dan ook.. Geloof me, het komt zó vaak voor.
    Voel je niet schuldig, oke? :)

16. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    En ik ook

17. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Joh, dat kan toch gebeuren. Iets vergeten maakt nog geen slechte moeder van je. Het kan de beste overkomen.
    Kijk vergeet je dat je überhaupt een kind hebt en hem daarom helemaal niet meer ophaalt... Tja

De tijd is je gewoon ontgaan, Is wat anders dan je kind vergeten

18. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Ik vind dit heel anders dan je kind daadwerkelijk vergeten in bijvoorbeeld de speelhoek van een winkel, of op de achterbank van je auto ofzo.

19. jippie84

jippie84 Bekend lid

13 mrt 2013
    665
    0
    16
    NULL
    NULL
    ik ben mijn dochter ook pas vergeten hoor... en toen was de tijd niet eens veranderd. Er was gewoon iets gebeurd, waardoor ik de tijd vergeten was... Vond het ook heel vreselijk van mezelf, maar ze zat gewoon lekker in de klas te spelen en vond het wel gezellig met de juf ;)

20. Sterrefeetje

Sterrefeetje Niet meer actief

Oh meid, dat is mij al een paar keer overkomen.. Hier wisselt het vaak, nu is het de lange dagen (dus als ze 2 keer naar school moeten) tot 11.45 en de korte dagen, woensdag en vrijdag, tot 12 uur. Ik word daar dus knetter gek van, helemaal als ze het dan ook nog is af en toe veranderen.
    Nu zet ik dus elke ochtend mijn telefoonwekker op alle tijden dat ik moet vertrekken, anders gaat het helemaal mis :)

Deel Deze Pagina