Toen ze nog klein was waren de twee reservesetjes (romper, broek, truitje of vest, sokken) weleens te weinig, en ook bij deze gastouder heeft ze weleens twee reserverompers vies gemaakt en er een van hen aan gekregen. Ik zorg altijd voor twee volledige verschoningen voorhanden, ook al is het niet vaak nodig. Zij houden vaak wat kleertjes daar, en er zit altijd tenminste 1 setje in de rugzak. Ze heeft eigenlijk altijd wel wat luiers, billendoeken, hydrofiele en een slabber bij zich, omdat papa haar niet altijd gelijk mee naar huis neemt maar soms nog op pad of bij iemand langs gaat.
Hier altijd in de rugtas: Romper broek trui/shirt sokken pyama shirt en broek Ze hebben daar ook verschoning, mocht er iets ontbreken ofzo, maar vind eigen schone kleertjes ook gewoon een fijn idee.
Wat veel! Er ligt voor Luc 1 setje daar, als hij last heeft van dunne ontlasting leg ik een extra romper en broekje neer. Ga ook maar sokken neerleggen bedenk ik me nu, die liggen er niet. Maar waarom moer je slabben en handdoeken meegeven? Ik vind dat het KDV daar voor moet zorgen
1 broek rumper en truitje. Soms heeft ze maar de helft nodig, bijv schone trui Door knoeien met de beker en komt de in meest bijzondere combi's naar huis. Als ze vaker knoeit of langs de luier poept hebben ze daar ook altijd wat reserve kleding.
Niets. Kinderdagverblijf zorgt zelf voor andere kleding bij ongelukjes. Als ouders dat niet willen, moeten ze zelf iets meegeven. Ik geef het (natuurlijk) altijd gewassen terug, maar dat hoeft ook niet eens. Zij wassen alles in de Neutral ivm allergieën, dus alle kleding die terug komt wordt nog een keer gewassen.
Wij nemen het per keer mee in de tas. In de tas zit nu: 1 broek 2 onderbroekjes hemd truitje 1 paar sokken Toen ze net zindelijk werd, deed ik er 2 broeken in en wat extra onderbroeken. Indien het toch te weinig was, had het KDV ook zelf nog kleren liggen.