emotioneel

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door duikster, 14 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. duikster

    duikster VIP lid

    13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Hoewel ik zelf het gevoel heb dat ik niet echt te veel bezig ben met zwanger worden, merk ik wel dat ik de laatste week erg emotioneel ben. Mijn laatste menstruatie kwam een paar dagen overtijd. Nu is er in de tussentijd ook wel wat op zwangergebied voorbij gekomen. Een vriendin van mij is bevallen en na een moeizame zwangerschap is de bevalling ook nog niet soepel gegaan en ligt haar kindje nu na enkele dagen thuis weer in het ziekenhuis vanwege geel zien. Daarnaast heb ik weer van een collega gehoord dat ze zwanger is, heb ik op mijn werk een rotweek gehad en weet ik het eigenlijk allemaal even niet zo goed. Ik merk wel dat de traantjes snel hoog zitten!!! Ik ervaar dat wel als vervelend, maar kan er ook weinig aan veranderen. Zwanger kan ik in ieder geval nog niet zijn, mijn vruchtbare dagen moeten nog komen.

    He he, moest het effe kwijt.

    Karin
     
  2. lieke

    lieke VIP lid

    7 sep 2005
    5.587
    61
    48
    vrouwenhormoontjes blijven komen en gaan de hele cyclus door ..........
    en emotioneel om dingen die niet goed zijn gegaan of die je raken mag hoor.
    misschien beetje vermoeid raak je ook behoorlijk emo van ...
    in ieder geval pas goed op jezelf ff rustig aan doen he..
    liek..
     
  3. Daphne1980

    Daphne1980 Bekend lid

    5 dec 2005
    842
    0
    0
    Aspirant projectleider
    Rotterdam
    Wat vervelend voor je Karin, ik hoop echt dat het een korte periode is dat je je zo rot voelt. Kan me best voorstellen dat je het na al die zwangere collega's en bevallen vriendinnen even niet meer zo ziet zitten.

    Ik denk dat zwanger worden echt wel een druk op je legt, niet alleen van buitenaf (als je het bijvoorbeeld aan mensen hebt verteld), maar ook door jezelf. Je wilt ZOOO graag dat je het liefst vandaag dan morgen zwanger bent.

    Ik hoop voor je dat je je gauw weer wat beter voelt en helemaal dat je binnenkort lekker kan genieten van jouw kleintje!
     
  4. mieke

    mieke Bekend lid

    oh ik weet wat je bedoelt ben soms net een blad dat omslaat
    de 1e minuut kan ik wel janken
    en dan ineens trek ik me van de hele wereld niets meer aan
    en zal t me allemaal een zorg wezen
    de stemmings wisselingen hoeven niet perse aan een zwangerschap te liggen
    ik heb net ander werk maar t is zeker niet wat ik me leven lang wil blijven doen
    het is er flink stressen soms
    dus daar denk ik ook dat t aanligt maar we wachten nog even af

    liefs mieke
     
  5. Eefje

    Eefje Actief lid

    5 jan 2006
    193
    0
    0
    Heel herkenbaar inderdaad...
    komt door de hormonen waarschijnlijk.Hopelijk voel je je snel weer wat vrolijker!
    Sterkte!
     
  6. berbel

    berbel Fanatiek lid

    25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    Vast hormonen, probeer wat leuks te gaan doen, even je gedachten verzetten. Ik weet dat het niet makkelijk is maar het werkt wel!
    succes
     
  7. JoyceD

    JoyceD Fanatiek lid

    6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    Ik heb precies het zelfde sinds ik met de pil ben gestopt .
    Heb ook last van stemmingswisselingen enzo .
    Erg vervelend , maar niets aan te doen .
    Idd gewoon van je af zetten en wat leuks gaan doen , even afleiding zoeken .

    Groetjes Joyce
     
  8. Suzan

    Suzan Lid

    21 nov 2005
    80
    0
    0
    Ik herken het ook. Ben er echt mee bezig en het is allemaal zo spannend. Ik slaap ook heel slecht de laatste weken, weet niet of dat ook te maken heeft met (onbewuste) spanning, maar is wel heel irritant. Meer meiden die dat hebben?

    liefs
    suzan
     
  9. mijnimeel

    mijnimeel Fanatiek lid

    10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    Zeer herkenbaar! Laat maar komen hoor die tranen, lucht altijd op!
     
  10. laura

    laura Actief lid

    6 nov 2005
    207
    0
    0
    taxixhauffeusse
    hoogeveen
    jaa ik ken t ook kan soms helemaal niks hebben echt erg dan zegt mijn vriend wat en dan begin ik zo te huilen

    denk dan wel eens van zal t erger worden als ik zwanger ben als ik naar mijn zus kijk die kon echt niks hebben

    maar gelukkig snapt mijn vriend t allemaal daar ben ik allang blij mee
     
  11. duikster

    duikster VIP lid

    13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Hoi allemaal,

    hier gaat het alweer een beetje beter. Heb al weer een dagje gewerkt en in ieder geval daar minder spanning gemerkt. Ik merk wel so wie so dat ik sinds ik met de pil gestopt ben mijn traantjes hoger heb zitten. Het weekend was in ieder geval wel lekker en ik ben weer heerlijk uitgerust aan de week begonnen

    Lief dat jullie meeleven
    Karin
     

Deel Deze Pagina