Hey meiden, bestaat het dat luizen resistent kunnen zijn voor ALLE luizenmiddelen? Of dat een kind een bepaald iets in het bloed heeft dat de luizen gewoon niet dood gaan? Een van mijn dochters komt er maar niet vanaf, wat ik ook doe, ik ben WANHOPIGGGGGGGGGGGGG.
Ik weet alleen als je altijd hetzelfde middel gebruikt dat de luizen dan idd resistent kunnen worden. Misschien eens bij de apotheek of huisarts vragen Maisy. Enneh..probeer die Tea-Tree eens
Ik weet wat je mee maakt heb het met mijn meiden ook gehad. Heb ze een aantal weken 2 keer per dag met luizenkam gekamt, en iedere dag van die lotion gebruikt(weet naam niet meer) wel van de apotheek. Jassen in plastic tas op school. Beddengoed in het begin iedere dag gewassen later 3 keer per week gewassen. En toen kreeg ik het onder controlle je kan er niet veel meer aan doen. Heb zelfs op punt gestaan om hun haren kort te knippen. Succes ermee.
ik weet wat je bedoeld, ik ben eens een paar honderd gulden kwijt geweest aan middeltjes die niet hielpen, en dan nog zo`n dure kam gekocht, ikwerd helemaal gek..... ging ook de wasmachine kapot... ik had ze, mijn dochter mijn zoon... mijn dochter had haar tot op haar billen, en probeer dat eens iedere dag te kammen, want kammen dat moet je. ik hoorde laatst dat iemand een dierenshampoo gebruikt had, die kinderen waren er binnen een dag van af en het haar was direct goed doorkambaar, geen klitten.... maar of dit een advies is.... mischien als je heel wanhopig bent... maar ik weet niet
ik was idd nog alles regelmatig op 60 graden hier, met name de dekbedden en kussens en kam nog steeds iedere dag, ook al vind ik nu niks meer, ik vertrouw t voor geen meter vanuit die school dus ik ben nog steeds panisch ervoor, zucht, ben nog net niet zo wanhopig om dierenshampoo te gebruiken, of zal ik ze wat Frontline in de nek druppelen