Hi meiden, tijd geleden heb ik een blije doos aangevraagd. Je moest dan een account bij WIJ aanmaken. Ik heb wel al een blad gekregen maar nog geen melding voor een doos ophalen.. hoe ging dat bij jullie? Is dat pas een paar weken voor bevallingsdatum, of mis ik iets.. En ja dan de vraag.. zitten er leuke spulletjes in
Ik heb van de week de mail gekregen dat ik de blije doos op mag halen. Is volgens mij altijd tussen de 4 en 5 maanden.
Nog even geduld, je bent echt te ongeduldig Rond de 26 weken volgens mij dat je die doos mag ophalen.
ik heb ook nog niets gehoord, maar vroeg het me inderdaad ook af... het verschilt heel erg per doos wanneer je deze mag gaan ophalen...
ik ben 24 weken zwanger en mocht hem 2weken geleden al ophalen. Er komt vanzelf een uitnodiging aan, komt goed Wat zit er in, jeetje ff denken hoor: - aventfles - speen (dacht bibi maar kan difrax zijn weet t ff niet meer) - borstvoedingsstrikje - spuugdoek - bio oil - mini potje sudocreme - volgens mij ook nog billencreme van zwitsal Ik heb ook 2 dozen van etos gehad dus hier heel veel gratis dingen en weet niet emer precies wat waar nou inzat xx
Ik kon hem ook ophalen, met ruim 21 weken. Bij mij zaten er ook twee kleine blikjes alcoholvrij bier in
dat is toch juist grappig dat er ook aan gedacht wordt dat we niks meer mogen drinken maar een non alcohol wel ! hier zat in ! ik kon hem hier al met 14 weken ophalen en ik heb er nog eentje gekregen haha die kreeg ik met de post rond 19 weken
Volgens mij is het heel verschillend wanneer je hem op mag halen. Ik krijg steeds te horen bij ongeveer 7 maanden, dus ong. 28-30 weken. Ik heb de oproep iig nog steeds niet gehad.
Ik vond zowel de blije doos als de baby doos niks bijzonders.... Er zaten wel een aantal leuke dingen in, maar het was voornamelijk heel veel reclame. Ik kreeg vanzelf een mailtje om hem op te halen, voor de babydoos kreeg ik ook een mail om de geboortedatum in te vullen en vervolgens werd ik gebeld. Mijn zoontje was toen nog geen maand oud toen ik de babydoos kon ophalen
Met een maand of 5 krijg je een bon om hem af te halen, en als je kindje 3 maanden is krijg je nog een bon voor een geboorte doos. ( al zit er veel reclame in de dozen en weinig echt leuke spulletjes)
ik heb hem gister gehaald, dacht dat je een bon kreeg met 7 maanden maar was nu toch iets eerder de doos is leuker als toen ik zwanger was van de 1e, zitten meer spullen in, en niet zoveel reclame.
Ik kreeg de brief met 22 weken ongeveer. Wel een leuk pakket! (daarbij, je krijgt het gratis). Zo uit mn hoofd; stuk of 8 Pampers luiers, klein pakje Pampers Sensitive billendoekjes, Avent flesje, bibi speen, twee kleine bavaria blikjes....
Ik dacht ook te lezen pas vanaf de 7e maand. Bij de eerste kon in hem pas laat ophalen. Weet niet meer wanneer. Het blad heb ik al wel Ben benieuwd wanneer ik het op mag halen. Haha 2 blikjes alcoholvrij bier, leuk. Nu ben ik niet zo van het bier, ook geen alcoholvrije. Dus die blikjes gaan naar vriendlief.
ja indd blikjes alcoholvrij bier! En wat ik ook nog ineens bedacht: 2 paar sokjes van prenatal! Weet iemand dit: de wij krijg je een jaar gratis met het aanvragen van die dozen. Nu vond ik het blad zo leuk dat ik een abo heb aangevraagd maar is het nu zo dat ik dan het blad dit jaar weer gratis ga krigjen of niet? Iemand ervaring mee? xx