Begin september willen we op vakantie met onze kleine van 2 jaar. Liefst een redelijk luxe resort, all inclusive. Wat ons leuk lijkt is hotel Alaiye resort in Turkije of Kidsworld Galaxy op Zakynthos. Iemand ervaringen met bovenstaande hotels? Of andere suggesties?
KidsWorld Galaxy op Zakynthos is superleuk! Wij zijn er 2 jaar geleden naar toe geweest...onze oudste was toen 1 jr en 10 maanden en ik was zwanger van onze jongste. Niet zo;n groot complex, rustig maar op loopafstand van het centrum van Laganas. Simpel, maar leuk kinderzwembad. Leuke speeltuin en eventueel animatie voor de kinderen (onze dochter was toen nog echt te klein, jouw zoontje wrs. ook). Eten was netjes, genoeg keuze en goed van temperatuur. In AI heb je weinig authentiek Grieks, maar toen hadden ze 1 Griekse avodn in de week. Ik raad je aan om een familiekamer te nemen met 2 aparte slaapkamers. Veel ruimte, groot balkon en anders slaap je met bed en stapelbed in dezelfde ruimte.... Als je nog vragen hebt, stel ze maar!
Bedankt voor je reactie! Lijkt me inderdaad handig met een aparte slaapkamer. staat daar dan een 3e bed in of een babybedje? Welke periode zijn jullie geweest? Ik neem aan dat het in september ook lekker weer is daar? En is het strand ook mooi daar voor het hotel?
Wij zijn eind juli/begin augustus geweest. Ik zit in het onderwijs, dus vast aan de zomervakantie.... Je hebt dan 1 slaapkamer met een 2p-bed en 1 slaapkamer met 2 losse bedden. Hier stond bij ons dan een campingbedje in en daarnaast was er nog ruimte zat. Verder is er een badkamer, maar dus geen huiskamer ofzo. Bij ons kon je vanuit beide kamers op het enorme balkon komen. Weet niet of alle kamers zo;n groot balkon hebben...wij zaten in blok C. In september zal het weer ook nog goed zijn. Het zeewater is iig genoeg opgewarmd! Zee is vlak naast het hotel. Het is niet echt een mooi strand (donker zand), maar het loopt wel heel geleidelijk af in het water en het was schoon.