Wat neem jij allemaal mee? Wie weet zie ik hier nog handige dingen voorbij komen. Wat vind jij onmisbaar in een vakantiehuisje?
Picknickkleed voor op de grond voor de kindjes. Wij nemen zelf altijd ons oventje mee en afbakbroodjes, wij hebben geen zin in broodjes halen smorgens En verder onmisbaar, nou niks, misschien mijn glorixdoekjes
schoonmaakmiddelen op nr 1 ik neem altijd mijn eigen kussen en deken mee peper/ zout vind ik ook altijd handig
Oventje is vaak wel aanwezig. Ik neem extra vuilniszakken mee (want ik red het nooit met 1 zo'n zakje), extra vaatdoeken, van die goedkope gele, schoonmaakmiddel, keukenrol, extra toiletrol, handzeepje, theedoek, eigen kussen, gastendoekje voor op het toilet of badkamer en bij oude huisjes of huisjes in het buitenland neem ik nog een losse rookmelder mee, aangezien die niet altijd aanwezig is. Met kleine kinderen nam ik een eigen reisbedje mee, ik vond die bedjes in zo'n huisje vaak niet echt fris met doorlekkende luiers, gespuug etc. Verder zo'n goedkoop peper/zout/kruiden strooiertje.
Een waterdicht hoeslaken als de bedden al zijn opgemaakt. Als je kind dan doorlekt ofzo heb je geen probleem.
Ik neem altijd vuilniszakken en tape mee om de ramen af te plakken. Ik slaap alleen als het donker is.
Oh ja, inderdaad, die nemen wij ook altijd mee. Ze hebben ook wel eens het bed ondergekotst, dan is dat ook wel zo handig.
Oh ja, een nachtlampje en toen ze nog klein waren van die Ikeadingen die je in het stopcontact kon doen, zodat ze daar niet aan konden zitten.
Wij gaan steeds naar landal al cp, en dan heb je steeds een oven in het huisje dus dan is dat niet nodig. Ik neem steeds een fles wc eend mee, en zilverpapier en tape om het raam op dochters kamer te verduisteren Verder zaken die ik soms vergeet: peper/zout, suiker voor in de koffie.
Wij gaan ook vaak naar Landal (Vennebos of lommerbergen) en naar centerparcs, maar wij hebben nooit een oven gehad.... wij zitten ook altijd gewoon comfort, misschien scheelt dat.
OW mss vergis ik me wel! De parken die jij noemt hebben wij nog niet gedaan. Wel 2 keer cp Mystery, waarvan we 1 keer een comfort huisje hadden. Misschien had die inderdaad wel een gewone microgolf ipv een combi oven!
Ik vergelijk altijd wat inclusief is in mijn vakantiehuisje met wat in een VIP huisje van centerparcs is inbegrepen. Daar heb je een pakket voor de keuken en de badkamer met bijna alles wat je nodig hebt. Verder checken wat voor koffieapparaat er staat en de juiste koffie meenemen. Als je zelf wil koken ook olijfolie, peper en zout. Wij proberen altijd zo min mogelijk mee te nemen. Lukt natuurlijk nooit haha.
Maar qua boodschappen neem ik alles mee! Ik heb de grootste hekel aan boodschappen doen en een nog grotere hekel om dat in vreemde supermarkten te doen. Dus voor een weekend ben ik aan boodschapoen echt overcompleet. (En de AH bezorgd dit altijd heel lief aan huis)
Voor een weekend weg neem ik ook alle boodschappen mee. Als we dan iets vergeten zijn kunnen we dat in het winkeltje op het park wel kopen, maar liever niet. Brood nemen we ook van huis mee, dat blijft wel goed en anders is er vaak een vriesvakje. Ontbijtbuffet is ook nog een optie. Verder onmisbaar de schoonmaakdoekjes, kaarsje of luchtverfrisser oid, billendoekjes en fleecekleden. En boter of olie om in te bakken, die vergeten wij nog wel eens . Koffie vergeten we nog wel eens, maar dat vind ik niet zo erg (drink het zelf niet ). Hebben wel senseopads voor als we naar Landal gaan, kunnen we thuis niet gebruiken dus eraan denken om mee te nemen is dan wel handig. Wij gaan altijd naar Landal en mijn ervaring is dat de gordijnen goed verduisteren.