Dat jij blijkbaar zo onderdanig bent thuis wilt niet zeggen dat dat voor iedereen werkt. Geloof het of niet maar in sommige huishoudens zitten man en vrouw echt op 1 lijn..schokkend he
Ik lees alleen maar "mijn huis" "mijn regels" "ik zou..." Komt dominant over en niet als gezamelijke beslissing he
En waarom niet dan? Moet je eerst toestemming aan je man vragen of het goed is dat je boos op je schoonmoeder terwijl zij jou zit te beledigen?
Je bepaald als vrouw ook niet in je eentje.. dat word nergens gezegd., Regels stel je samen op. Als man zijnde en je bent niet gelovig en je vrouw wel hoor je daar respect voor te hebben want je bent immers getrouwd. dus neem aan dat je dat stukje respect dan ook heb ....niet? Heb je dat al niet weet ik niet wat voor basis je dan heb.
Oh gut oh gut nou meid we zullen voortaan in meervoud typen zodat jij het ook snapt goed😂😂😂😂😂😂
Logisch toch? De meeste mannen zitten hier niet op het forum, dus ik praat dan ook niet voor hem als ik hier op forum zit.
je heb het vast over mijn bericht en als jij een beetje kan lezen . was het bericht bedoeld naar jou .. dus dan is het inderdaad mijn huis even ja het huis is ook van mijn man hoor. en die heeft net zoveel te vertellen als ik!
Gelukkig kom jij wel erg respectvol over lovepeet. Kun je niet normaal discussieren? Anyway, we bedoelen blijkbaar hetzelfde.
heb jij mij horen vloeken dan ? nee hoor.. ik ga normaal in discussie maar jij haalt dingen erbij die er niet toe doen .. ( mijn huis terwijl je dondersgoed kan begrijpen dat het ons huis is.. maar mijn man hier niet zit dus ik even spreek voor mijzelf.. ) Dus.. het is simpel... Het ONS huis ONZE regels.. en als JOU of wie dan ook dat niet bevalt hoef je ook niet te komen. Ieder huis heeft zijn eigen regels.. ik vind dat ts gelijk heeft.. je hoeft je niet zo te laten beledigen in je eigen huis ookal is het je schoonmoeder. Je moet evenveel respect hebben voor elkaar dus ik zou zeggen ga gewoon met haar praten . en wat betrekking tot geloof.. ik ben van mening dat ieder zijn eigen geloof mag hebben we leven immers in een vrij land. Dus hoor je daar ook respectvol mee om te gaan ookal geloof je zelf niet
Ja maar In de situatie van Ts ligt t niet zo makkelijk want zij en haar man zijn t niet over die regels eens. Dus dan kan je toch niet zo hup je schoonmoeder buiten zetten
heb je mij horen zeggen dat ze dat moet doen.. dat was mijn visie wat ik zou doen .. ik geloof niet.. dus ik zal er ook geen ruzie om krijgen ik zei al een aantal berichten terug dat ze dan ook met haar man moet praten want hij hoort haar geloof ook te respecteren. Want je bent immers getrouwd niet? Dus mag zei best haar schoonmoeder aanspreken over haar gedrag binnen HUN huis..
Ik vind het zeer respectloos van de schoonfamilie. Ze weten heus wel hoe ts hierover denkt. En afgezien daarvan willen de meeste mensen hun kinderen leren om dergelijke woorden niet te zeggen. Ik vind dat bij een goede opvoeding horen. Vreselijk asociaal als volwassenen zich zo laten gaan zeker in bijzijn van kinderen. Maar kennelijk is er groot cultuurverschil tussen jouw en man's familie. Dat zou voor mij de kern van het probleem zijn.
inderdaad.. als man zijnde hoor je ook respect te tonen voor het geloof van je vrouw.. zeker als je getrouwd ben
Het gevoel wat jij hier blijkbaar van krijgt, heb ik ook. Als ik sommige reactie lees en hoe zij dingen zeggen op te leggen aan partner, familie en vrienden...pffff... Dan ben ik blij dat het er bij ons relaxter aantoe gaat en wij geen regels hoeven op te leggen aan volwassen mensen en ook niet aan elkaar. Zonder dingen van elkaar te eisen kennen we elkaars grenzen. Toen ik stopte met roken ging iedereen uit zichzelf buiten staan roken. Gebeurde het per ongeluk dat iemand een sigaret binnen opstak dan maakte ik daar gewoon een grapje over en gebeurde alles relaxt. Werd geen groot ding over gemaakt, geen irritaties, geen gevoel bij volgende bezoekjes dat ze op hun tenen moesten lopen... Have fun people and chill
Maar gaat dit nu over het woordje shit? Een ander vloekwoord laat je namelijk niet op je schoen vallen (aan de opmerking daarna van schoonmoeder af te leiden). Het is geen net woord in bijzijn van kinderen, maar ik vind dat persoonlijk niet onder vloeken vallen. Het is maar poep. Geen ziekte of laster naar een geloof.