De geboorte van me zoon betekende vrijheid voor mij van me ex. Nu voel ik me weer jong en alsof ik een tweede kans heb gekregen in me leven. Ik doe nu de dingen waar ik van droomde die hij bij voorbaat al afkeurde. Zo oud ben ik niet maar zo'n leven getrouwd leven wil de ik persé. Nu gaat alles anders en ik merk dat het nu een uitdaging is geworden. Tuurlijk is het heftig maar ik wilde even zeggen dat ik me er nu in kan schrikken. Wat is nou mooier dan vrijheid 8)
Ik heb juist het gevoel dat ik sinds de geboorte van mn dochter al mn vrijheid kwijt ben... dus vindt het knap dat je er zo positief naar kijkt! Ik doe het grotendeels ook in mn eentje dus weet hoe het kan zijn soms. Toppie meid! Zo blijven denken en dan wordt het leven een stuk aangenamer hihi!
oke nou ik weet niet of het iets met vrijheid te maken heeft... denk dat dat voor mij niet de goede benaming is denk dat ik het drukker zal krijgen dat weet ik wel zeker... ben blij dat je het als vrijheid terug krijgen ziet, en dat je je van je ex heb bevrijd