Hi Dames, Beetje raar misschien maar het enige wat ik wil zeggen is dat ik een enorme respect hebben voor dames die het alleen moeten doen. Bewust/vrijwillig of Onbewust/onvrijwillig voor gekozen. Petje af, jullie doen het maar even hoor! Mijn moeder heeft mij en mijn 2 broers ook in haar eentje opgevoed, onvrijwillig. En nu ik een kleine heb kan ik wel janken bij het idee hoe dat soms voor haar moet zijn geweest ver weg van haar familie en veel vrienden die haar in de steek hebben gelaten na de scheiding. Maar het is haar mooi gelukt, 3 kinderen die goed terecht zijn gekomen, al mag ik het zelf zeggen Voor jullie allemaal een digitale bos blommekes
helemaal mee eens. bedankt en ik zie het nu maar zo.... ja het is soms zwaar, maar je krijgt er ook DUBBEL voor terug omdat je het alleen doet, alleen red en daarin sterker bent dan je voorheen vaak al was. Alle mooie momenten heb je als alleenstaande dubbel en dwars verdiens hahahaha.
Ikke ook bedankt voor je berichtje heel lief! en zo zie je dat een alleenstaande moeder het alleen kan, bedankt voor je verhaal hier doe ik het voor nl. dat mijn zoon later kan zeggen dat hij een goede mama had die het allemaal heeft gered alleen