Zijn er meer meiden die erg heftig reageren op de primolut? Zoja, wat zijn dan jullie klachten? Clomid 50 mg ging zo mooi, deze ronde toch geen eisprong gehad. Dit vermoeden had ik 2 weken geleden al, gyn dacht dat ik me ei gemist had, daarom mocht ik geen bloed prikken. Baal hier nu erg van, weer 2 weken verloren, het zijn er maar 2, maar dat voelt als erg veel. Clomid word nu verhoog naar 100 en dan maar weer afwachten.
Hele heftige ongi, met stukken waarvan je je afvraagt op de hele baarmoeder er niet uitkomt?! Sorry, heel smerig, maar ik had een MEGA ongi, met stukken, NIET NORMAAL. Ja, eigenlijk wel normaal, want de artsen zeiden dat het een soort van grote schoonmaak is, en dat al het oude eruit komt. Kon geen kwaad. Heb t 2 of 3 keer gehad, en alle keren een mega-ongi. Verder geen klachten, gelukkig, dit was al meer dan genoeg.
Oke, das best heftig. Misschien idd "grote schoonmaak" geweest. Gelukkig heb ik dat de vorige keer niet gehad, bij mij slaat het op de psyche.
Moet je dan wel ff doorgeven aan de artsen. Als t echt te heftig word, dan weten je artsen ook hoe en wat. Mag ik vragen wat je dan precies voor klachten heb? Ik weet wel dat ik van de Clomid een heks werd, en daarintegen van de Puregon weer niet. Beide leveren hetzelfde resultaat (nl eigroei) Clomid bv die geeft je hersenen een seintje dat er een eitje moet groeien. En de Puregon werkt rechtstreeks op je eierstokken, dit werkte voor mij stukken beter. Voelde me niet meer zo depressief. Iedereen reageert anders op de medicijnen, en niet iedereen is hetzelfde, dus houd je arts goed op de hoogte!!!!
Ik heb psychische klachten en die werden erg versterkt. Me stemming was soms zo heftig dat ik me soms geen raad meer wist, werd soms helemaal gek. De arts weet het wel, ik moet dinsdag na haar toe en dan heb ik het er wel over met haar. Morgen starten met de primolut en dan zie ik het wel.