Respect!

Discussie in 'De lounge' gestart door Senna84, 13 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RosaLynn

RosaLynn Fanatiek lid

5 mrt 2011
    1.791
    0
    36
    Dat voordeel hebben wij ook... Maar wij hebben dan de vraag en aanbod 070 die is van ons ... Met meer dan 4000 leden ....Een iets TE uit de hand gelopen hobby.... Maar zo vind je al snel leuke spulletjes voor een paar euro :D

Zo heb ik wel vd week 20 leerkoffertjes gekocht voor 15,- :D dus kan ik mooi met m'n dochtertje lekker leren haha

2. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Wij hebben ook geen tv, geen wasmachine. Mijn laptop is 6 jaar oud, maar doet het om de één of andere reden nog! Wij wonen in een heel klein appartement, zonder eigen toilet.
    Maar ik mis niet echt iets. Ja, ik zou graag een eigen toilet willen! hihi

3. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Zo zijn ze nu aan het rijmen voor mijn uggs op de weggeefhoek lol!

Achja als ik er maar iemand blij mee kan maken staan stof te vangen in de kast erg zonde en op deze manier doe je er toch weer iemand plezier mee die ze ws zelf niet kan kopen..

4. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Eerlijk.. vaak is het ook een beetje de eigenschuld van de mensen in financiele problemen zitten.

Ik ken 2 gezinnen die erin zitten, maar allebei de gezinnen roken volop! Ene gezin heeft 2 auto's voor de deur, de ander 1. Er wordt in huis gehaald; Hero fruitsap, coca cola, chips, bittergarnituur etc etc.
    En ondertussen maar klagen dat ze niet rond kunnen komen.

Sorry, voor zulke heb ik echt GEEN respect ;)

5. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland

Om bovenstaand voel ik me soms zo schuldig. Dozen vol met kleding die ik niet meer aan doe/wil... :) terwijl ik er dus duidelijk andere mensen mee blij zou kunnen maken. Weet weer iets te doen voor als ik tijd heb...

6. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Weggeefhoekjes, familie en vrienden, die doneren in de vorm van gebruikte spullen, kleding, een tas met boodschappen....

7. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland

Ik denk dat ze bedoeld dat die reactie niets toevoegd aan dit topic. Wat is er de meerwaarde van?

Als ik een topic open met: respect voor mensen die in de sanering zitten

En je reageert daarop met: ik geef 250 euro pw uit.

Ja dan eh, wat heeft die reactie dan voor zin?

Ik denk dat ze het zo bedoeld.

8. ashleyp

ashleyp Niet meer actief

Net meteen op facebook naar de weggeefhoek bij ons de de buurt gezocht. Van de week zolder uitgezocht en tussen de 50 a 100 kledingstukken die we weg doen. Niets mis mee hoor maar dingen die ik zelf niet meer draag. Op marktplaats krijg ik ze toch niet verkocht (uberhaupt geen zin om van alles apart een foto te maken) dus als ik iemand er een plezier mee kan doen dan word het nog nuttig besteed.

Ik probeer wel heel bewust op het boodschappengeld te letten door geen overbodige zaken te kopen en gewoon het goedkoopste te pakken. Ik zit meestal incl. flesvoeding maar zonder luiers rond 60 euro per week.
    Misschien nu ook maar eens de foldertjes in de gaten houden voor de aanbiedingen en kijken of ik nog extra kan besparen. Maarja is vaak een product in de aanbieding (wat meestal dan merk is) niet alsnog duurder daan een basic/euroshopper/huismerk?

Gister voor het eerst de verwarming aangezet want ik had het echt ijskoud.

9. Tommo

Tommo Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.741
    1
    36
    NULL
    NULL
    Dat is een maand of 5 geleden. Inmiddels wonen we in de UK en mijn man heeft een vaste baan, weliswaar met een laag inkomen en hebben we een veeeeeel te hoge huur, maar nu komen we dus rond met 40£ per week en dat gaat makkelijk. Nu ben ik tenminste zeker dat ik einde van de maand geld krijg, en dat geef een hoop rust.

Deel Deze Pagina